Backpacken

Hey,

Ik ben Moos van der Veen, ik ben 17 jaar en ik heb momenteel een tussenjaar. Ik werk nu bij de V&D voor ongeveer 3 maanden en ik ben wel toe aan iets leuks. Ik was van plan om met een reisorganisatie mee te gaan, maar ik heb toch besloten om liever te gaan backpakken en zelf een land en cultuur te gaan ontdekken. Het lijkt mij leuk om sportieve dingen te doen en veel mooie dingen zien, Feesten lijken mij ook leuk maar als jouw dat niet ligt vind ik dat niet erg. Ik heb een tussenjaar genomen om te gaan reizen en te ontdekken welke opleiding bij mij past. Ik ben, al zeg ik het zelf een spontane jongen die gewoon een leuke tijd wil hebben. Het liefst ga ik naar Azië, denk aan: Thailand, Indonesië ,China etc. Maar als jij een leuk ander plan heb, hoor ik het graag! want andere wereld delen zoals Afrika en Zuid-Amerika lijken mij ook enorm interessant. Mijn plan is om ongeveer 1 tot 3 maanden weg te zijn, neem maar contact met me op als je interesse hebt. Leeftijd en geslacht maken mij niet veel uit.

Mvg Moos

Misschien handig als je de titel van je bericht aanvult met bv naar welke landen je wilt en wanneer; je bericht wordt dan beter gelezen (meer mensen klikken er op).