Ik zoek een (gemeubileerd) app in Marmaris!

Hallo,

Ik wil graag een (gemeubileerd) appartementje huren in Marmaris voor aankomend seizoen voor ongeveer 6 maanden (maart/april tot november).

Liefst niet te ver van de haven/centrum en graag met 1 of 2 slaapkamers.
Ook liefst niet te oud en goed onderhouden (met wasmachine of gezamelijke wasruimte). Iemand ideeën???

Ik wil graag gaan werken daar aankomend seizoen .
Mochten er ook meiden zijn die net als ik hetzelfde idee hebben kunnen we misschien samen iets huren?

Groetjes!

als je via facebook stuff for sale in marmaris /icmeler bekijkt zul je regelmatig te huren apartementen tegen komen je kunt er zelf natuurlijk ook een vraag plaatsen gaat zeker lukken , er was 1 te huur in de marine gemeubileerd voor 600 lira , succes marianne

Goedendag!

Hartstikke leuk dat je in turkije wil werken aankomend seizoen! Wij hebben een real estate bedrijf dat huizen en appartementen verhuurd, zo ook in Marmaris. (Zowel volledig gemeubileerd als leeg.) Voor meer informatie en een blik op een paar appartementen in onze collectie, kun je onze website bezoeken www.seasonsproperty.com en voor persoonlijk contact/vragen kun je een mailtje sturen naar yourmurat@gmail.com. Als je daarin al je wensen vertelt (zoals ligging en maximale huurprijs) dan kunnen wij kijken of we wat voor je hebben.

Groetjes Maaike en Murat

Alvast bedankt voor de reacties!
Ik kom hier denk ik al wat verder mee :slight_smile:

Hopelijk kom ik iets leuks tegen… :wink:

hey

Ik lees je bericht net en ik wil zelf ook heel graag volgend seizoen in Marmaris werken heb je al werk en een huisje gevonden…?

He!! Nee nog niet :frowning: ben er wel volop mee bezig. Appartemmentje moet wel goed komen denk ik maar als je ook daar naar toe wilt kunnen we mss samen huren?

Werk wordt wat moeilijker…ik wil in marmaris of icmeler werken, en ben rond aan t kijken maar je moet er wel echt je best er voor doen iets te vinden hor :slight_smile:

Heb je mss facebook zodat we in contact kunnen komen als je wilt?

Gr!

hey ja ben al via vrienden werk aan het zoeken en hun kijken ook voor mij rond maar ze zeggen allemaal dat ik binnen 2 dagen werk heb als ik daar heen als het seizoen begint ik heb wel facebook gewoon kim mos in vullen

dames wil jullie niet afschrikken maar bedenk wel dat het zonder werkvergunning werken erg riskant is ,er word op gecontroleerd daarnaast mag je op een toeristenvisum binnen een periode van 180 dagen niet langer dan 90 dagen blijven en de verdiensten zijn aanzienlijk lager dan in nederland wil jullie pret niet bederven maar beter goed voorbereid , er zijn op dit forum meer berichten over werken en verblijven in turkije doe er je voordeel mee succes bij jullie plannen , marianne

dat weet ik maar visum is niet het grootste probleem kom er al 12 jaar maar toch bedankt

ow wat leuk dat je daar vrienden hebt!! :wink: ik ken ook een aantal mensen daar…
Maar tis natuurlijk leuk om hier ook iemand te leren kennen en dan samen te reizen en daar samen een appartementje te huren.ik zal je eens op facebook zoeken !!

Ja ik heb al goed rondgekeken en probeer ook zeker een werkvisum te regelen :wink: maar bedankt voor de tip marianne… Mss nog ideen waar je werk kan vinden met werkvisum in marmaris?

heb je me al gevonden…?

Welke profielfoto heb je? Ik zie heel veel met de naam kim mos haaha :slight_smile:

met een blauw jurkje

de touroperators zoeken voor de zomer hostessen dat zou je eventueel al vanuit nederland kunnen proberen , er word echt veel gecontroleerd en als je bv ergens tickets verkoopt etc en je word betrapt dan word je gewoon het land uit gezet zou dus zeker eens bij Tui en bv neckerman etc gaan informeren beter op safe spelen

Heb je me verzoek gekregen? Volgens mij heb ik je gevonden :slight_smile:

ja haahh

nicole…?