Ik wil half december naar Turkije. Wie wil er mee?

Hallo allemaal,

het plaatsen van dit topic is voor mij een hele grote stap (je weet immers nooit wat je aantreft) maar oké. Ik zal even iets over mezelf vertellen,

Mijn naam is Irma, ik woon vlakbij Hilversum en ik ben 21 jaar. De afgelopen twee jaar ben ik niet echt op vakantie geweest, in verband
met ziekte en andere problemen.
Ik wil daarom in december een weekje weg. Even in een hele andere omgeving, zodat ik alles wat ik de laatste jaren heb meegemaakt achter me kan laten.

Ik heb al mijn vrienden gevraagd of ze mee wilden gaan, maar dat zagen ze niet zo zitten. Dan krijg ik het advies om met een jongerenreis mee te gaan, alleen dat is nogal een probleem voor mij.
Het is niet echt iets wat ik van de daken wil schreeuwen, want het is wel een beetje genânt. Hoewel, ik ben vast niet de enige die er last van heeft. Ik kan ergens anders niet zo makkelijk naar de wc. Wanneer ik me niet op m’n gemak voel, krijg ik last van verstopping. Dan krijg ik heimwee, omdat ik zo’n buikpijn heb dat ik mijn eigen wc mis. Als ik iets vertrouwds om me heen heb, heb ik er nauwelijks last van.
Dus daarom heb ik het niet zo op een jongerenreis. Op deze manier kan ik tenminste iemand van tevoren leren kennen.

Ik ben trouwens verder nooit in het buitenland geweest (wel, op Parijs en Tsjechië na. Maar dit zou mijn eerste vakantie alleen worden) én ik heb nooit gevlogen.

Ben jij:

• een vrouw
  • tussen de 20 en 30 jaar
    die
  • van gezelligheid houdt (ik ga niet uit en ik drink niet, maar dat maakt me niet minder leuk)
  • bekend is met vliegen en zonvakanties
  • een beetje in de buurt woont
  • zich kan vinden in de volgende hobby’s:
    lezen, schrijven, zwemmen, fitness, shoppen, naar de bioscoop gaan, naar het theater gaan, festivals en concerten bezoeken en lekker bankhangen

Reageer dan, en wie weet zit je straks naast deze vrolijke, lieve meid in het vliegtuig :slywink:

hallo ik wil ook naar turkye het grote probleem is dat ik een man ben
van 59 jaar . Ik ken turkye (zeker Alanya) na 7 bezoeken.
waarom niet samen. desnoots betaal iok voor jou zonder bijbedoelingen. Laat iets van je horen groetjes CRIS
WWW.VERABRUNSSUM@ZONNET.NL

Ik was graag met je meegegaan, ik ben zelf ook 21 en wil naar Turkije. Maar ik kan alleen in Novemer ivm me werk, is er geen mogelijkheid om eerder te gaan voor jou?

Ik kan helaas niet eerder. Ik heb sowieso tot eind november afspraken staan die ik niet kan afzeggen, en ik pas 3 dagen per week op bij een gezin met 3 kinderen (ik ben gestopt met m’n studie) en ik kan niet zomaar een week weg gaan. Ze hebben zelf vrij in de kerstvakantie, dus ik hoop dat ik een weekje extra vrij kan krijgen…

@ Cris10: bedankt voor het aanbod :slight_smile: Ik voel me alleen toch fijner bij een vrouw en/of iemand van dezelfde leeftijd…

schop :ninja:

Ik heb nog steeds niemand gevonden om mee te gaan…

Even wat extra info dan maar.
Het gaat om de periode van 11 december tot 18 december.

De naam van het hotel is Hotel Royal Palm Resort en het ligt in Kemer.
En ik wil graag op all-inclusive basis.
***Kort en bondig
Een onvergetelijke vakantie begint hier! Glij van de waterglijbaan, ga gezellig iets drinken aan de bar of ga swingen in de discotheek. Een leuk souveniertje koopt u in één van de leuke winkeltjes. Kinderen vermaken zich hier ook opperbest. Zo is er een kinderzwembad, een games-room en een speeltuin. Keus genoeg!
**Accommodatie
De kamers zijn voorzien van een telefoon, tv, minibar en airconditioning. Er is een badkamer met bad met douche, toilet en föhn. Tevens een balkon.
De familiekamers zijn gelijk, maar beschikken over 2 kamers die door middel van een schuifwand af te scheiden zijn.
Bijzonderheden
Het hotel beschikt over een receptie, lobby, meerdere bars, waaronder een vitaminebar, en restaurants. Er is een zwembad met twee glijbanen, kinderbad en een zonneterras met ligstoelen en parasols. Verder een tv-ruimte, games-room, discotheek en speeltuin. Verder winkeltjes.

Faciliteiten*

[ul]
[li]Airconditioning [/li][li]Bar [/li][li]Kinderzwembad [/li][li]Kindvriendelijk [/li][li]Restaurant [/li][li]Zwembad [/li][li]Strand [/li][/ul]

Kwaliteit

[ul]
[li]Comfortabel[/li][/ul]Wie biedt zich aan?

ik heb nog steeds intresse maar denk aan mijn leeftijd ben ouder maar
nog jong van geest groetjes cris in Brunssum z.lb.

Sorry, het gaat 'm toch echt niet worden. Zoals ik al in m’n 1ste post zei moet ik me helemaal op me gemak voelen bij iemand, wil het goed gaan. En ik voel me gewoon fijner bij vrouwen. 'k Heb het niet zo op mannen…

Eventueel zou 't ook nog kunnen van 2 t/m 9 januari trouwens.

Ik vlieg 12 dec naar Antalya in me uppie! zoek ook iemand die mee wil reizen
ben 21, woon in friesland en ben er al een keer eerder geweest

Soris inmiddels niet meer nodig. Ik ga een weekje naar een bungalowpark in Wassenaar. In m’n eentje weliswaar, maar dan ben ik er tenminste wel even tussenuit.
Misschien dat ik in de zomervakantie dan wat verder weg ga :hihi: