als je nou dit mail adres effe toevoegd praat wat makelijker , ik zie met plezier je toegemoet
Ik wil precies hetzelfde, gewoon weggaan en onderweg kamperen (ik heb een tent) en werken onderweg. Mijn hond gaat alleen wel met me mee. Ik verhuur me huis hier en ga zolang weg als ik het uithoud. Misschioen blijf ik ergens wel hangen en kom ik niet meer terug in nederland.
Ik ben een vrouw van 25 jaar en kom uit regio rotterdam.
Mocht je interesse hebben kan je me mailen.
@Wilyajax89 : mijn mail adres is: <mailadres verwijderd>.
en dat wil ik nou ook gewoon weg gaan, en onderweg zien waar je slaapt. ( ik heb geen tent) ook al slaap ik onder de sterren!
Het begint steeds meer te kriebelen… waar ga ik heen??..
mocht je intresse hebben dan kan je me ook mailen of een berichtje hier achter laten op wereldwijzer.nl
ik wil de reis ook betaalbaar houden, dat is ook de reden dat ik een camper wil kopen, hierdoor heb je bijna geen overnachtingskosten, je kan vaak gewoon bij een boer of een gezin parkeren of soms zelfs gewoon op een parkeerplaats (als je geluk hebt kunnen we bij een woning zelfs elektriciteit krijgen)
ik wil ongeveer eind juli begin augustus vertrekken. wss ga ik dan in eerste instantie richting duitseland, frankrijk, italie en dan richting hongarije, tsjechie etc.
Ook ik wil heel graag wat andere plekken op aarde zien. Maar ook ik heb weinig budget. Nu dacht ik aan couchsurfend op de fiets europa door te gaan. Als er geinteresseerden zijn hoor ik dat heel graag…
op de fiets super…( heb ooit in me hoofd gehaalt om op de fiets amerika door te rijden, maar nooit gedaan, door omstandig heden, blijft nog wel eens wens)
Zat zelf te denken om eerst engeland en Ierland met de fiets of met de benen wagen te doen. en dan de rest van europa en misschien verder
Me geld zakje is echt heel erg klein…wie lijkt het wat om met me mee te gaan?
Dutchyangel, heb ik msn… dan kunnen we het er over hebben misschien. Mijn adres is [EMAIL=“saskiahumbs@hotmail.com”]saskiahumbs@hotmail.com
Mijn msn is [EMAIL=“isafernan@live.com”]isafernan@live.com of [EMAIL=“isa28_fer@hotmail.com”]isa28_fer@hotmail.com
Nog mensen die het zien zitten om eerst een stukje engeland en/of Ierland te gaan doen? moet de 27 juli wel weer even in Nederland zijn ( tandarts.)
Daarna weer alle vrijheid om te staan en te gaan waar we willen.
ik heb hetzelfde plan en ben al n poosje aan het uitzoeken of die hippie groepen en onafhankelijke samenleving in de natuur echt bestaat
had er ooit iets op ned 3 over gezien echt super relax,ik ben bezig aan een camper en wil dit serieus gaan doen omdat deze samenleving niet meer zo bij mij past
Lijkt het jou iets om samen met mij dat uit te zoeken en of er ook meer mensen dat willen