Ik Wil Als Au Pair Naar Noord- Amerika!

:smiley: Hallo Lezers,
IK ben Yverna en ben bijna 21 jaar. In juni haal ik mijn SPW-4 diploma. Na de Sociaal Pedagogische opleiding zou ik graag veel willen ontdekken en mezelf goed willen ontwikkelen. :slight_smile: Daarom zie ik veel kansen in Amerika. Ook omdat ik er kennissen en een familielid heb wonen waar ik veel positieve kanten van hoor. Maar ik wil graag zelf de ervaring op kunnen doen. Ik kies wel voor Noord- Amerika, waar in NA maakt me niet uit, als het maar geen achterstandswijk is. Ik heb geen 200 uur oppaservaring, maar wel veel ervaring met moeilijk opvoedbare kinderen/ jongeren en gewone kinderen zonder gedragsproblematiek. Ook tijdens de SPW heb ik veel over de doelgroep geleerd. Ik probeer nu via JOHO aan info te komen over hoe het verder zit met een visum enz… Ervaringen zou ik graag willen delen met mensen die nog meer weten over hoe het is om als au pair te werken. Stel er is een gezin in Noord- Amerika die nog iemand zoeken voor hun gezin voor minimaal een half jaar… Neem contact met me op!! :rolleyes:

groetjes Yverna!

Hey Yverna!
Ik heb zelf 12 maanden lang als au pair in een buitenwijk van Chicago gewerkt en heb het onwijs naar m’n zin gehad! Het is écht een aanrader!
Mocht je vragen hebben of wat dan ook, laat het me weten!

Groetjes,
Marion