Is er iemand die reis ervaring heeft daar wat voor tips kan je me geven hoe is de bevolking hoe zijn de vrouwen enz
Moet je echt dollars meenemen of zijn euro’s even goed
Ik verblijf in hotel viva wyndham tangerine. Is er iemand die daar ook verblijft of ervaring heeft
Ik volg een jaar spaans en wil daar bijleren daarom de vrraag hoe de bevolking is
Heb je aanraders watr ik zeker moet doen daar enz
U kan hier antwoorden maar rechtstreeks mailen naar mij zou tof zijn mijn email adres is
frank.somers5@telenet.be
Dat ze daar peso hebben weet ik maar gaat voor het omwisselen de ene zegt je neemt beter dollars mee de andere zegt dat het niet uitmaakt . je moet het ginder kopen want je mag geen dom peso invoeren of uitvoeren .
in dat geval denk ik dat je beter euro’s kan gebruiken de euro is immers meer waard dan de dollar voor zover ik weet , maar ik kan er ook helemaal naast zitten hoor
Je kan diverse valuta meenemen. Euro’s kan je omwisselen in je hotel bij de receptie voor dollars en pesos. Als je daar bij een bank pint krijg je DR pesos.
Ook prima. Van grote biljetten hebben ze vaak niet terug.
Een nadeel de DR pesos kan je geloof ik niet omwisselen in NL.
Maara, ga je naar een pinautomaat, dan kan je al 100 pesos pinnen (2 dollar).
O ja en er zijn in de DR veel prostituees. Dus pas op. Maar die pik je er snel uit door hun opvallende kleding:-)