hallo allemaal !
nog even en dan zit ik lekker in turkije met mijn vriendin jeanne uit rotterdam! ik heb een geweldig nieuwtje jeanne en ik hadden voor de turkse lotto gegokt en hebben allebei prijs ! we hadden dezelfde cijfers dus allebei een aardig bedrag gewonnen! om minimaal een aantal jaar van te wonen in turkije! we hebben echt puur geluk gehad… ik wou ff mijn gelukkie met jullie delen…
gaan er nog andere van jullie op vakantie ?
Wow, wat cool!! :blink: Das nog eens een lucky!! Waar zitten jullie nu in Turkije dan? Hebben jullie al werk of gaan jullie dat zoeken. Of hebben jullie zoveel gewonnen dat je helemaal niet hoeft te werken? Nou veel plezier en succes hoor!!! Ook beide een vriendje daar? Dan is het helemaal ideaal!
Blijven jullie daar ook wonen? Dat maak ik eigenlijk meer op uit de reacties dan je eigen verhaal! Of zijn jullie alleen op vakantie? In ieder geval heel erg leuk!
Veel plezier nog, ben benieuwd naar de verhalen!
Bezoek je nu ook je vriend (je hebt toch een vriend daar?)?!
En je vriendin!?
Heel erg cool voor jullie. Ik wou dat ik in jullie schoenen stond. Welke turkse lotto is dat dan eigenlijk??
Heel veel plezier en geniet ervan en laat ons even mee genieten hoe jullie het hebben daar!!!
groetjes karason
nou jeanne kennende( en ik ken haar erg goed) zal haar fantasie wel weer met haar op de loop zijn gegaan en hebben jullie het gewoon over 1 miljoen turkse lira :lol: :blink: …
Lekker belangrijk zeg…zij kan liegen en jullie kunnen dat ook…KLAAR,. Denk je dat ik er nu wakker van lig of het waar is. Ik zie hun/haar toch nooit. Vond het wel een cool bericht…en mocht het waar zijn dan is het helemaal LUCKY!!! Beetje gezelligheid kan geen kwaad!..
jeanne en katie zijn niet 1 persoon omdat ik ze toevallig beiden ken (jeanne persoonlijk) maar het is gewoon een fantast en waar slaat het op om een berichtje hier neer te zetten lekker boeiend ! <_<
Sommige reacties lijken me erg kinderachtig overkomen maar daar sta ik ver boven…
Eigenlijk wou ik alleen maar kwijt aan de mensen die jeanne en mij wel kennen, dat we vannacht op vakantie naar izmir vertrekken maar het geluk is dus nog groter geworden en mijn droom en die van jeanne is eindelijk uitgekomen…!!!
Sarah wat jij zegt intresseert me geen bal want over jou heb ik ook zat gehoord en jij bent ook niet een van de heiligsten!! Maar breek me de bek niet open. want IK ben niet zo kinderlijk aangelegd.
En nu even voor maureen, bedankt voor je lieve kaartje dat je ons hebt gestuurd!!!
hey katie toevallig ken jij mij niet en de verhalen van jeanne dat moet je zelf weten of je dat gelooft ik sta daar dus ver boven !!! :o maar ik wil je alleen maar zeggen je komt er ooit nog wel achter hoe ze is maar dat is niet aan de orde in deze topic .
En verder maak ik geen woord meer vuil aan jullie veel plezier in turkije!
Ik weet dat we beiden lieve, goede, eerlijke meisjes zijn!!!
We kunnen het WEL goed met elkaar vinden… Het zal waarschijnlijk jou karakter zijn dat jullie vriendschap in de weg liep…
Ik weet dat je me zo al bevooroordeelt omadt ik met haar omga, ieder kiest trouwens zijn vrienden zelf en zelfs GRAAG wil ik jou verhaal ook aanhoren!!!
Ik wil niet heel vervelend doen, maar het topic ging er alleen maar over dat MissBenian een prijs had gewonnen en dat ze naar Turkije gaat… Dat is dan toch heel erg leuk voor haar! Laat mensen verzinnen wat ze willen verzinnen (en nee, ik beschuldig nu niemand)
Ik vond het een leuk bericht om te lezen en ik wens jullie veel plezier in Turkije (ga je je vriend opzoeken?)
:rolleyes: Hay lieve kaatje en jeanne!!! Nou das toch extra leuk voor jullie die prijs wauwwwwww zeg FANTASTISCH gewoon voor jullie. Geniet er lekker van in turkije, nogmaals goeie reis en een super vakantie!!! En de res, trek je er niks van aan !!! Wat jaloezie al niet doet he? Dikke kus meiden genieten maar! Maureen
dat heb jij goed gezien maureen… lief berichtje…
Jeanne is bij mij in belgie en we kunnen allebei niet slapen we hebben deze vakantie echt verdiend!! we verheugen ons er allebei erg op…
nog 4 uurtjes dan zijn we op brussel…
en ongeveer landen we 11 uur…
het is erg lekker weer als we aankomen dus we hebben mazzel… :rolleyes:
Nou lieve maureen thnx en hou je op de hoogte veel liefs Miss benian en een dikke zoen van Jeanne
Nou meiden waarschijnelijk zijn jullie bijna in Turkije en hebben jullie het zelf in het vliegtuig al naar jullie zin veel plezier en geniet ervan zolang als mogelijk. Hou on sop de hoogte dat zou leuk zijn. HAVE FUN!!!
groetjes karason