Soms hebben mensen het even nodig om een knuffel of kus te krijgen omdat ze het moeilijk hebben of om andere redenen! Aan wie wil jij vandaag een knuffel/kus geven???
Ik geef vandaag(06-06) een kus aan Cynthia:kus: en een :kus: aan Semra!!
Ik geef hem aan Cynthia en de reden weten we denk ik wel:kus: Semra krijgt hem ook voor hetgeen haar te wachten staat…:kus: En Cindy, Lobje, Fieeh en Michelle voor ze sterkte te wensen met hun examen…:kus:
Aah zo lief!
Mijn knuffel gaat uit naar jullie allemaal omdat jullie me zo steunen! En 1 hele dikke voor Semra! :kus:
hier kan ik het even niet laten om te reageren ![]()
vandaag een knuffel voor; mutlu omdat het ik zo leuk vind om te lezen dat het zo goed met jouw en B gaat, een lot uit de loterij ![]()
Semra, spannende dag(en) ben ook erg benieuwd ![]()
Cynthia, dat je maar de kracht mag vinden om de juiste beslissing te maken
dit zijn voor mij o.a. redenen om nog steeds mee te lezen en dus heeeeeeeeeeeel af en toe te reageren
Gootje wat lief dankjewel!
gootje dank je wel lieverd!!! en ik weet dat je veel mee leest, alleen jammer om niet veel te kunnen lezen van jou, maar ja daar zal je wel zo je redenen voor hebben!! knuffel voor jou meis:kus:
ik geef n dikke kus aan missymay…omdat ik zo blij ben haar hier te hebben…
Ik wil jullie allemaal een hele dikke knuffel en :kus: teruggeven omdat jullie zo met me mee leven super super super lief en bedankt!!
Aaaaaah, wat een leuk toppic!
Zo liefdevol
Ik geef een knuffel en een dikke kus aan Semra omdat ze zo graag haar kleintje wilt verwelkomen, maar zij liever nog beetje blijft zitten en dat ontzettend zwaar moet zijn !
Ook geef ik een knuffel aan cynthia, want ondanks dat ze het zo moeilijk heeft, heeft ze toch karakter en dat moet het allemaal nog moeilijker maken!
En ik geef een knuffel aan al de studerende, want het is verschrikkelijk ![]()
Vandaag een knuffel voor Turkije Lover omdat ik weet dat het niet altijd makkelijk is als je moeilijke vragen krijgt van je zoon zeker niet dit soort vragen…:kus:
Ik geef vandaag een knuffel/kus aan Semra
omdat je vandaag een hectische dag hebt gehad! en dat juist net NU
ze maken het je allemaal wel erg spannend… hoop dat je niet teveel last meer hebt van je voor weeen.
en aan Turkijelover: blijft een lastig onderwerp! en moeilijk om zoiets uit te leggen aan je zoon
:kus:
semra want die ligt nu!!! te bevallen:kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus:
Semra, ook van mij een dikke kus en knuffel en je gaat dat HEEL HEEL HEEL HEEL goed doen!!! :kus::kus::kus::cheer:
Ook al ken je mij (nog) niet zo goed Semra ook van mij een knuffel!! :kus:
Dank jullie wel.
Mijn knuffel gaat vandaag naar SEMRA…Zet hem op!!!
Mijn knuffel gaat vandaag naar Semra en ik denk dat uitleg overbodig is.
Ook een knuffel voor Trl die op dit moment even wordt geconfronteerd met vragen waarop het antwoord moeilik is.
SEMRAA
Sent from my Desire HD using Wereldwijzer App
@Filiz ik geef jou ook een hele dikke knuffel, want ik ben ook heel blij jou hier te hebben! Zonder jou weet ik niet hoe gek ik was geworden hier hehe
Tnx voor alles!!
Ook een knuffel voor Cynthia en Semra, om heel verschillende redenen, maar net zo hard verdiend!
ik geef een knuffel aan druifje omdat je ziek bent en net nu je een lekker lang weekend hebt en er dus niks van merkt!