Ik geef vandaag een knuffel/kus aan:

Dit geldt overigens ook voor Sin, nog zo’n schat hier! Weet alleen niet of je het leest :wink:

Aan fieeh omdat ze zo’n verschrikkelijke hobby heeft!lol2lol2lol2lol2lol2 nee hoor meis omdat je op een zaterdag examen hebt!!!:kus:

Aan Filiz vanwege dr moeite vandaag voor niks!!!

zat er idd net aan te denken miss may!!! filiz dikke kus voor jou, al dat gedoe voor jan met de hele korte achternaam sick!!!

Aan Aapje,omdat ze geen makkelijk gesprek heeft gehad met haar askim

thanx missy en mutlu…en natuurlijk een dikke kus terug…

en ook eentje voor maymun…met zo’n schoonfamilie heb je dat soms nodig…
zo’m relatie op afstand is moeilijk genoeg, zonder dat andere mensen zich er ook nog mee bemoeien…

Dank je mutlu :smiley: haha!

Ik geef ook een dikke knuffel aan maymun omwille van het gesprek met askim :frowning: !

& aan iedereen die een behoefte heeft aan een knuffel , kom hem maar halen! :smiley:

Fieeh aangezien jij nog examens moet doen terwijl de rest al klaar is…

Aapje vanwege de rot situatie!!!

Mutlu Omdat jullie laatste weekje samen alweer aangebroken is en de tijd veelste hard is gegaan…

Filiz Omdat je voor niets gekookt heb en je hele huis aan kant

Cindy Omdat je askim in het ziekenhuis ligt hoop dat het allemaal mee valt

Ansje Omdat je in de na askim dip zit net thuis dus je draai weer even moet vinden sterkte

Alle meiden bedankt nog voor de kussen en knuffels toen ik aan het bevallen was echt SUPER lief :slight_smile:

semra dat is lief, maar ik heb nog 1 week en 6 dagen :))) doe dit binnenkort nog maar een keer, of liever kom hem brengen, maar dat gaat helaas moeilijk :wink:

heb je trouwens al de topic “semra” gelezen???:slight_smile:

Aan Cynthia!!! :kus:

HUH Topic Semra??? Nou ga gauw eens kijken wat dat nou weer inhoudt :wink: Sorry meis ik dacht nog maar een weekje maar gelukkig nog iets langer dus dan volgende week de herhaling komen brengen?? Nee sorry dat ken EFFE niet :wink:

Mutlu Wat een eer een heel eigen topic omdat me dochtertje geboren is super super super bedankt en daarvoor zeker voor jou een hele dikke kus!!! Je bent echt een lieverd

Vandaag geef ik en een kus en een hele dikke knuffel aan Mutlu. Hoe naar moet het zijn na zo een lange tijd samen slapen, samen wakker worden, samen eten, samen werken, samen boodschappen en samen leuke dingen doen om dan alles weer alleen te moeten gaan doen. Gelukkig ben je een hele sterke vrouw en ga je je weg wel weer vinden na jezelf bij elkaar te hebben geraapt, hou je taai liefje deze laatste dag met je lieve man hou hem nog even extra vast en bedenk dat er gauw weer een tijd komt dat jullie weer samen zullen zijn KUS

Bij deze ook een megaknuffel voor Mutlu!!!

Van deze kant ook een super dikke knuffel voor Mutlu.

dank jullie dames, kan hem gebruiken :frowning:

Vandaag geef ik hem aan Mutlu…:kus:

Mutlu, vandaag een knuffel voor jou!

Ook vanaf hier een dikke knuffel voor Mutlu en B natuurlijk