Ik zou zeggen The Loop rijden bij Thakhek , alleen is dat niet in het noorden…
Wel erg lang 2 maanden voor Noord Loas lijkt mij, lijkt mij zelfs lang voor heel Laos.
Maar goede reis en veel plezier met de voorbereiding!!
Hallo Rob en ingrid
ik vind dat niet lang ge kunt
overal lang genieten en de echte sfeer opsnuiven
we zijn nu al een maand weg en we zijn Thailand en morgen vertrekken we weer naar laos
laos is super leuk en mooi hoor
groeten
Laos is zeker heel mooi, en met 2 maanden kun je wel alles zien en op je gemak.
Dat is dan wel weer het mooie.
Zelf krijg ik maar 3 weken vakantie en niet langer en ik kan zelf ook niet kiezen wanneer.
En als je maar 3 weken hebt dan moet je altijd keuzes maken hoe moeilijk ook er zijn altijd plekken die ik dan graag had willen zien.
Maar ik zou zeggen geniet er nog even van !!!
Twee maanden voor het noorden van Laos is lang, maar je kunt dan wel erg veel zien. Als je Laos in noord en zuid ziet met een denkbeeldige grens bij Vientiane, dan is er in de noordelijke helft zeer zeker veel te zien. Het heeft ook wel te maken met je interesse natuurlijk. Wellicht zou je zelfs nog naar het zuiden kunnen komen om ook daar het e.e.a. te bekijken.
Het visum is een maand geldig (30 dagen), dus je zult een keer moeten verlengen of de grens over moeten en terug moeten komen. Er zijn legio mooie plaatsen in het noorden van Laos. Waar gaat je voorkeur naar uit? Wanneer vertrek je?
Hallo José,
Zou je mij willen delen hoe je reisplanning is geweest? Ook alle praktisch tips zijn meer dan welkom!
Wij hebben voor eind september tickets geboekt, vliegen op Bangkok, en zijn ons nu dus aan het oriënteren.
Ik ben ook benieuwd naar het (bus)vervoer.
Groetjes, Lian