Ik ga over een paar weken alweer naar Gambia

Ja, ik zei gisteren tegen mijn partner dat het een interesante ervaring is geweest in hoe het is om een beperking to hebben. De meeste mensen bedoelen het goed maar doen juist wat niet mag, aan je trekken of zo.

Soms voel ik me rot en zit gewoon te huilen, maar de doctor zegt dat dit normaal is bij zon trauma.

Ik heb net een reis naar Gambia geboekt voor 7 april. Kon het gewoon niet laten. ;.)

Wat héérlijk Roz! Lekker vooruitzicht. Over 2 weken mag ik weer :slight_smile:

Wat leuk voor je, Erwin!

Ik hoop dat ik deze keer geen ongelukken meer heb. Mijn heup is nu bijna genezen en ik kan weer lopen, maar nog niet alles is mogelijk.

Gambia zal je goed doen. Gelukkig is het daar allemaal ‘easy going’ :wink:

Ja, en het even vallen op een natte tegel is ook zo easy going,

Maar deze keer heb ik een goede verzekering genomen en kan onmiddelijk terug vliegen als ik weer een heup breek.

Trouwens, ik heb eindelijk een reactie van TUI ontvangen: zij bieden mij 15 euros compensatie aan en een bos bloemen. Di is een belediging vind ik.

Dat is inderdaad wel heel mager! Jammer van zo’n grote reisorganisatie…

Gisteren terug gevlogen.

Wat een heerlijke welkomst heb ik ontvangen in Gambia! Ik heb het er echt naar mijn zin gehad, heb gegeten bij mijn vriendin (zus) heerlijke vis en rijst.

Mijn Gambiaanse arts kwam kijken naar mijn kunstheup en was erg onder de indruk an mijn snel herstel.

volgend jaar weer hoor!

Welkom terug Roz. Leuk om te lezen dat je het zo fijn hebt gehad!

Ja, het is alweer Gambia tijd. Ik vertrek 19 maart. Ik probeer Mansea Beach deze keer. Jammer dat ik niet terug naar Baobab kan, maar de vluchttijden bij Corendon zijn erg onhandig.

Gaaf dat je weer gaat zeg! Met Tui kan je toch ook naar Baobab? Heb ik namelijk wel gedaan :wink:

Nee, alleen Corendon tegenwordig. Erg jammer. Maar Mansea ziet er goed uit.

Ben terug. Leukste vakantie ooit. Mansea Beach is een heel leuk hotel, en niet duur.