Ja daar heb je wel gelijk in ja
Maar ik heb nog maar 19 dagen, dat is nog heel lang voor mijn gevoel maar om het op te sturen is het weer veel te kort!
Ik neem het gewoon met me mee met het vliegtuig!
Ik zie me al gaan 2 dozen, een koffer en nog een klein koffertje en een beautycase!
Volgens mij kom ik dan nog in de krant
ach⦠je neemt gewoon zoān karretje en daar kanl je alles opā¦
Ik ben gister alvast begonnen met uitzoeken, wat mee moet en wat niet⦠De meeste kleding heb ik dan al opgestuurd en de rest moet nog in de koffer. Maar ja, ik heb toch ook nog veel bagage dan.
Een koffer van 30 kg⦠en als het allemaal niet in 1 koffer past, dan worden dat er 2⦠een beautycase als handbagage en daarbij nog een grote tas⦠:huh:
Daarvoor zou ik even bellen met de luchtvaartmaatschappij. Je kunt sowieso aanvragen of je meer mee mag nemen (25 of 30 kg), maar als je echt gaat emigreren dan zul je daar ook wel overheen zitten. Standaard betaal je ongeveer ā¬5 per kilo overgewicht, maar bij een paar kilo doen ze niet moeilijk. ā¬1000 lijkt me een beetje overdreven. Misschien kun je wat spullen als vracht laten overvliegen? Ik weet niet of dat überhaupt kan⦠Of zoals de meiden hier gedaan hebben, wat kleding enzo opsturen of laten opsturen als je daar al bent. Misschien is het een idee om niet veel spullen mee te nemen en daar veel spullen opnieuw te kopen?
Ik had er ook overheen gelezen, maar ze schrijft āper koffer 10 kilo overgewichtā⦠dat is natuurlijk een ander verhaal⦠maar dan nog is ā¬1000 wel erg veel hoor!
Ja als ze met 4 man waren en ieder zoān 10 kilo overgewicht hadden dan zouden ze iets van 200,- euro betaald moeten hebben maar geen 1000,- euro, dat is echt te veel!