Ik ga naar de site van Ryanair en boek een ticket naar....

Ja, we zijn van plan een trip te maken door Europa. Mocht het dit jaar nog niet tot een Europa-trip komen, wil ik evengoed naar Vilnius. Maar goed, we zullen zien. Eerst naar Moskou. :slight_smile:

Vilnius klinkt goed Danechka, alleen komt de voor ons gunstigere EasyJet daar niet… Tallinn is dan nog het “dichtstbij”

Correctie ook niet vanaf Schiphol als ik de site goed bekijk :frowning:

Nee inderdaad, ik zie het. Maar goed, als we dan toch per auto door Europa toeren kan het wel. Beetje jammer dat EasyJet er niet heen vliegt. Tallinn wil ik ook wel heen, maar die staat ook op onze planning voor de gehele trip.

Gerona , en vandaar per trein naar Barcelona.
Prachtige route die Costa Brava.

weekendje romantisch Bergamo, en daar blijven in plaats van je tijd te verliezen met naar de onpersoonlijke miljoenenstad Milaan te reizen.

Net terug van vijf dagen Malta. Dagje Gozo en een groot gedeelte van Malta in de andere dagen verkennen. Prima te doen, lekker weer, heerlijk eten en vriendelijke mensen.
Elke hoek van het eiland met de bus te bereiken.
Prima bestemming voor een uitstapje in de winter.

Klinkt heel goed, Ryanair vliegt die route sinds wanneer ?

Parijs ook niet verkeerd.

Ik weet niet sinds wanneer ze er op vliegen, maar kostte vanaf Eindhoven, inclusief creditcardtoeslag € 60,-- retour.
Op Malta kost een dagticket voor de bus € 2,60,–.
Dus voor de transportkosten hoef je het niet te laten:)

1 like

Benieuwd wat er van de goedkope tarieven van Ryanair gaat overblijven als ze binnenkort hun piloten gaan moeten betalen volgens de nieuwe wetgeving van Europa terzake …
Mischien moet je dan straks ook wel een supplement betalen om de trap te gebruiken om aan boord van het vliegtuig te kunnen gaan lol2