Ik ga naar de site van Ryanair en boek een ticket naar....

…en clubs, van allerlei soorten (“just imagine”)…de “night life” kan je wakker houden zo lang als je wilt of zo lang je financieel solvabel bent !:cheer:

Ik ben afgelopen weekend met 8 vrienden naar Riga geweest!
We hadden retourticket, hostel, kroegentocht + 5 drankjes en een wandeltocht met gids voor 1 bedrag!
Beetje goedkope website wel maar boeie haha alles was top geregeld!
Elke club wel gehad daar! Essential, La rocca, the club en vooral de skyline bar was echt relaxed, cocktailtje en supermooi uitzicht over Riga.
Een hoop euros/lats lichter:tear:maar het was zwaaaarrr de moeite waard.
Geen plezier gespaard!

Dat vind ik echt een aanrader Lotte!

Gr,

Glenn

P.S. Porto is ook een heeele vette stad!

NEEN, dus, het is niet beter geweest…

Jammer joh.
Ik heb zelf in juni 2010 London bezocht met enkele kameraden. Dat was tijdens het WK voetbal, dat toen in Zuidafrika werd gehouden. Het voetbalgekke London was helemaal in die sfeer. Daarnaast kun je merken dat London vroeger het middelpunt was van een wereldrijk.
Tijdens mijn vakantie was ook de ‘Trooping the colour’ aan de gang (de Britse tegenhanger van koninginnedag), en konden we genieten van een parade van soldaten in traditionele kleding en zagen wij de leden van de Britse koninklijke familie voorbij gaan.
Alles viel dus voor ons op z’n plaats in die vakantie. Dat geluk moet je dan wel hebben.

Ja, Hjo, inderdaad jammer, maar nu woont mijn zus daar, samen met haar familie en ik heb een voorgevoel dat deze keer is niet de laatste keer dat ik “Eurostar” richting London neem…:slywink:
Steeds tot je dienst,
Gecko>>>

Hoi,

Istanbul, Kiev, Marrakech of Fez, Riga, Tallinn of Vilnius, Sarajevo of St. Petersburg.

Stuk voor stuk prachtig op hun eigen manier.

Groet,

Ton

P.S. Naast Ryanair is ook Wizzair soms spotgoedkoop.

Hi,
wat een tips allemaal! Krijg er echt helemaal zin in om weg te gaan!

Vandaag hebben we een vlucht geboekt naar Edinburgh (weleenswaarniet bij ryanair maar bij easyjet) en heb er zoveel zin in. Dit gaat pas in mei plaatsvinden, maar dat geeft mij de kans om eens vanalles over Edinburgh uit te zoeken.
Van de kerstman (of in dit geval mijn zus) heb ik het ANWB extra boekje van Riga gekregen. Ik wil gaan kijken of ik hier in oktober naar toe kan gaan samen met mijn vriend. Of zouden jullie eerder midden augustus aanraden? Die 2 periodes heb ik namelijk nog vakantie. Ikzelf zou niet zo snel midden in de zomer naar een stad gaan maar misschien dat Riga dan wel goed te doen is.
groetjes Lotte

Hi Lotte,
En ik kom met nog een idee : Bucuresti (Roemenië) !
Morgen gaat je een video over de stad kunnen zien en hoe goed doet die in “trends”.
Het zal heten “Bucuresti is cool !” (het is niet mijn idee) en ik zal wat commentaar bij geven en dan komt de video.
Ik hoop dat je komt kijken.
Steeds tot je dienst
Sopirla>>>

sopirla: ik snap je post niet helemaal, waar kan ik die video zien?

Hey Lotte
Als je naar “Roemenië Forum” gaat, dan zal je zien een topic met als titel "Bucuresti is “cool” !..
Maar om je sneller naar toe te “brengen”, kijk op
www.wereldwijzer.nl/forum/Roemenie-forum

Steeds tot je dienst,
Sopirla>>>

Zoveel leuke bestemmingen bij Ryan, jammer dat ze niet vanaf Schiphol vliegen :frowning:

Erg jammer inderdaad!

Ikzelf vertik het om met Ryanair te vliegen,vind het een kl**ten maatschappij.

Dat is met de meeste openbaarvervoer maatschappijen het geval, daar valt Ryan toch ook onder?

:wink:

Een keer of dertig a veertig mee gevlogen. Geen centje pijn. Hun regeltjes opvolgen en met een beetje zoekwerk heb je een retourtje van max € 50,-

Hallo Jerbas
Ben je tegenwoordig ook mee gevlogen? Ik lees zoveel slechte artikels over “Ryanair” en mijn schoonouders gaan regelmatig met “Ryanair” naar Spanje (Gerona) maar de laatste 2 keren waren niet meer zo gelukkig…
Michael (de baas) kijkt alleen aan wat de opbrengst wordt en de rest…interesseert geen kat !
Ik, persoonlijk, zelfs gratis zou ik niet met "Ryanair " vliegen !
50 Euro voor een retourtje met “Ryanair” ?! Awel, ik ga in April een vriendin bezoeken in Hongarije en met “Malev”, heeft me een retour 90 euro gekost ! Bijna gratis en met “Malev” !
Sorry, hoor, maar dit is mijn mening…
Steeds tot je dienst,
Sopirla>>>

Hey Sopirla!
Ik heb zelf nooit met RyanAir gevlogen, maar ik had vrienden die overkwamen uit St. Petersburg. Zij vlogen vanaf Finland (Lappeenranta) naar Düsseldorf en hun retourticket was ook niet meer dan 45 euro. Het ligt er natuurlijk aan in welke periode je gaat en wat je bestemming precies is, maar dit is alleen om aan te geven dat het toch wel echt mogelijk is.

Hallo Danechka
Alles is mogelijk in luchtvaart; er zijn zoveel factoren die een rol spelen: week-end ter plaatsen (ja/neen), winter/zomer uurrooster, last-call boeking/“jagen” 1 jaar op voorhand, concurrentie, enz.
Dus, zoals je zit, niets is “spectaculair” in luchtvaart, tenzij iemand een retour kan versieren bij “Singapore Airlines” AMS-SIN-AMS voor 50 euro !
Steeds tot je dienst,
Sopirla>>>

Tja, ik hou me niet zo bezig met al die prijzen. Wanneer ik een datum heb voor een volgende reis ga ik meestal direct kijken naar tickets, wat is het voordeligst etc. Voor de rest let ik er allemaal niet op.

Nog aan aanrader om naartoe te gaan: Vilnius! Zelf wil ik er ook heel graag heen, misschien wordt dat dit jaar. Ik heb gehoord dat het een mooie stad is, mijn zus heeft in ieder geval een goede ervaring eraan overgehouden.

Hoi Danechka,

Vilnius is echt een aanrader, moet je zeker doen.
Dat geldt eigenlijk voor alle Baltische hoofdsteden, wat mij betreft.

Altijd goed Sopirla, duizend mensen duizend meningen.

Groet,

Ton