Ik ben… Anke Postma woon in Friesland, spreek geen Fries, ben een beetje het buiten beentje in Friesland xD haha
Ik ben 24 jaar, single, woon nog thuis.
Ik ben op vakantie geweest in Nederland, vaak naar het mooie Ameland. Verder ben ik naar Duitsland, België, Frankrijk en vorige jaar naar Spanje geweest
Dit jaar zou ik graag weer naar Spanje gaan, want ik vind de taal zo mooi!
Wat ik van een vakantie verlang is, zon, zee, strand en een lekker temperatuurtje (25-30graden).
Op vakantie ben ik graag bezig, de eerste dagen even de omgeving verkennen, beetje bij het zwembad en het strand hangen, door de straten kuieren, leuk winkelen en souvenirtjes bemachtigen. Ik doe ook graag excursies, op een bananenboot rond vliegen, een cruise maken e.d.
Buen día Anke;welkom op wereldwijzer!
Nou hier in het noorden van Antwerpen is het momenteel niet veel soeps wat betreft het weer.(regen)
Zelf hou ik ook van echt warme temperaturen,zoek het wel niet in Spanje maar in Thailand (ben juist 3 weken terug van Bangkok)
Als jij naar Spanje trekt Anke,verblijf je dan in één bepaalde stad of trek je rond door Spanje?
In iedergeval wens ik je nog een zonnig en prettige vakantie toe in het land van de appelsientjes!
Indien je met vragen zit over Spanje ,dan kan je altijd een berichtje posten op het Spanje Forum hier op wereldwijzer.
Met vriendelijke reisgroet, (Con un cordial saludo de viajes)
georgessiam.
Vorige jaar zat ik in een hotel in Calella, maar ben toen ook naar Blanes en L’oret de Mar geweest. Het is niet echt rond trekken maar je ziet wel verschillende plekken. We hadden excursies geboekt en daar gingen we dan met de bus heen.
Het was echt super leuk, heb een “catamaran relaxing cruise” gedaan en een “Beachparty” daar waren dan allemaal verschillende activiteiten te doen op een stuk afgezet strand + onbeperkt eten en drinken ideaal ^-^ Daar heb ik dus ook die activiteit met de bananenboot mee mogen maken.