Gezocht: Leuke Vakantievriendin voor Zomer 2007!!

Hallo allemaal,

Ik, een bijna 22-jarige meid uit Noord-Holland, zoek een vrolijke, spontane vakantievriendin voor aankomende zomer!!

Waarheen?
Spanje, Marokko, Turkije of een combinatie van 2 van deze.
Wat? Strand/zee/zon, cultuur, natuur, terrasjes, uit eten, excursies, lol maken, genieten (van lokale gewoonten en bevolking:wink: )
Wanneer en hoelang? Juli/augustus, 2 á 3 weken
Over mezelf: ik ben vrolijk, reislustig, ondernemend, vrijgezel, gevoel voor humor.

Ben je tussen de 19 en 25 en woon je het liefst niet te ver van Noord-Holland zodat we een paar keer af kunnen spreken, en voel je je geroepen? Stuur me dan een berichtje of een mailtje en je krijgt zoiezo antwoord!

Het lijkt me leuk om, als het klikt op msn of via mail, wat af te spreken en uiteindelijk een heerlijke vakantie te boeken :teeth:

Groetjes,

Anne

Hey!

Ik ben Svenja en ben 18 jaar.
Ik woon in zuid-holland!
Ik ben op zoek naar een maatje die op vakantie wil naar spanje en daar ook wil werken!
Een paar weken…
dus af&toe werken voor een aardig cent en ook uitgaan, shoppen, zonnen, luieren etc.
Ik weet niet als je dit wat lijkt?
Maar voeg me dan maar even toe, kunnen we verder praten!
Groetjes svenja
s_v_e_n_j_a_88@hotmail.com

Hoi Anne en Svenja,

Voor leuke reisgenoten kun je ook kijken in ons forum Reisgenoot gezocht! die staat onder overige rubrieken op de startpagina. Of klik op www.wereldwijzer.nl/reisgenoten

Groetjes,
Imke

v