Gezocht: Leuke Vakantievriendin voor Zomer 2007!

Hallo allemaal,

Ik, een bijna 22-jarige meid uit Noord-Holland, zoek een vrolijke, spontane vakantievriendin voor aankomende zomer!!

Waarheen?
Spanje, Marokko, Turkije of een combinatie van 2 van deze.
Wat? Strand/zee/zon, cultuur, natuur, terrasjes, uit eten, excursies, lol maken, genieten (van lokale gewoonten en bevolking:wink: )
Wanneer en hoelang? Juli/augustus, 2 á 3 weken
Over mezelf: ik ben vrolijk, reislustig, ondernemend, vrijgezel, gevoel voor humor.

Ben je tussen de 19 en 25 en woon je het liefst niet te ver van Noord-Holland zodat we een paar keer af kunnen spreken, en voel je je geroepen? Stuur me dan een berichtje of een mailtje en je krijgt zoiezo antwoord!

Het lijkt me leuk om, als het klikt op msn of via mail, wat af te spreken en uiteindelijk een heerlijke vakantie te boeken :teeth:

Groetjes,

Anne

Heey anne!!
Ik ben marleen 19 jaar hou van leuke dingen te beleven…ben nog student doe het Cios een sportopleiding…maar ik werk bijna elke zomer maar nu vind ik het wel een keer tijd om echt lekker op vakantie te gaan, het maakt mij niet zoveel uit waarheen als het maar warm is en je daar leuke dingen kan gaan doen…ik woon alleen in Deventer, maar heb wel eens dagen vrij dan kunnen we wel een keer afspreken!!!..als het je wat lijkt me mail adres is [EMAIL=“Marleen_ter_avest@hotmail.com”]Marleen_ter_avest@hotmail.com tevens mijn msn

dan hoor ik het wel groetje`s marleen

up

??? up???

He Anne en Marleen,

Ik ben een student van 19 en kom uit de omgeving Utrecht. Ik ga eind april tot en met juli naar Italie toe als au/pair. In augustus wil ik daar graag gaan rondreizen. Ik ben daarom ook opzoek naar een reisgenootje of meerdere. Ik zie mezelf erg terug in de dingen die jij hebt geschreven in je bericht. Ik weet dat je italie er niet tussen hebt staan maar misschien vind je dit hopelijk ook super leuk. Italie is een super mooi land en heeft heel veel te bieden. Ik hoop dat je het wat lijkt.
Mijn email adres is [EMAIL=“nikiedagraca@hotmail.com”]nikiedagraca@hotmail.com. Ik ben gewoon een hollandse meid dus schrik niet vanwege mijn achternaam haha…

Ciao Nikie

Hoi Nikie,

Bedankt voor je reactie. Ik ben 2 keer eerder naar Italië geweest en het is idd een heel mooi land! Toch wil ik deze keer ergens heen waar ik nog niet eerder ben geweest, en dat is dus Spanje, Marokko of Turkije. Ik wens jou iig heel veel plezier!

groetjes Anne

Nog niemand gevonden, maar het aanbod geldt nog steeds :slight_smile:

He…

Ik heb ook nog steeds niemand gevonden, maar ik wil in italie reizen. Sta je daar wel open voor? Meld mij anders aan op msn, dan kunnen we verder praten, want ik ben wel erg geinteresseerd erin!

groetjes