Ik ben nieuw op dit forum!

Hoi Allemaal,

Ik ben Pien, 25 jaar en woon alweer 1,5 jaar in London :wereld: Nog steeds erg naar mijn zin daar maar wil wat meer van de wereld gaan zien. Volgende maand staat een tripje Stockholm geboekt en eind augustus/ begin september een vakantie naar Vancouver! Lijkt me erg leuk om ervaringen te delen!

Groetjes,
Pien :dag:

Hoi Pien,welkom op wereldwijzer!
Heb je al het Zwedenforum alsook het Canadaforum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je eventueel je vragen stellen en de ervaringen lezen van anderen.
Nou Pien je bent wel een bezige bij,eerst Zweden en nadien het mooie Canada bezoeken.
Zweden is voor veel mensen het ideale vakantieland.Als je echt wat wilt zien van Zweden, is het handig om een auto te hebben, omdat de afstanden zo groot zijn. In Stockholm kun je met je buskaart de ferry nemen van het ene eiland naar het andere. Erg leuk!
Weet je al welke plaatsen in Canada je gaat bezoeken Pien?
Calgary is één van de grootste en jongste steden van het westen van Canada. Calgary is de grootste stad van de provincie Alberta. de stad heeft een prachtige ligging met uitzicht over de Rocky Mountains. De stad is zeer geschikt voor uitstapjes naar Bannf en Jasper National Park.
In iedergeval wens je nog veel suc6 met je voorbereidingen Pien!
Zoals gewoonlijk sluit ik mijn welkomsberichtjes af met een leuke foto.(Jasper National Park)

http://www.vakantielandinfo.nl/wp-content/uploads/2011/06/Jasper-National-Park.jpg

Bedankt! Ik ga zeker op de andere forums rondneuzen! Helaas heb ik maar 2 weken in Canada en aangezien ik wat vrienden heb in Vancouver zal ik enkel in en om Vancouver blijven, maar gelukkig is daar genoeg moois te zien! Bedankt voor de tip van de buskaart! Lijkt me erg leuk om wat meer te zien dan enkel het centrum van Stockholm!