IJsland reisverslag

Hallo,
Eind September hebben wij 2 weken door IJsland gereisd met een pick-up camper. Wat een fantastisch land met adembenemende natuur; de aarde leeft daar echt en kookt, borrelt en pruttelt. Verder hebben we veel watervallen gezien, een ijsbergenmeer, veel vulkanische activiteit etc.

Voor de geinteresseerden staan onze foto’s, route en verslag weer op onze website www.2discover.net

groetjes Petra

hey petra, wat een mooi verhaal en leuke route door ijsland…
Ik zit nu op een toeristische opleiding en heb als opdracht gekregen: een unieke reis bedenken(de winnaar mag hem ook uitvoeren)
Nou vroeg ik mij af of het mogenlijk is om met 6 personen, 6 nachten en pp 1000,- te besteden naar ijsland te gaan en ook veel van de cultuur te kunnen meekrijgen… ik heb al meerdere malen gehoord dat het een duur land is, maar ik wil de hoop niet opgeven, ivm MOOIHEID van het land!

ik hoop graag van je te horen,
groetjes Inge

Hallo Petra,

bijzonder mooie website heb je daar! Hij doet me wel een beetje denken aan die van Martijn en Lonneke, maar dat kan alleen maar goed zijn. Heel mooie reisverslagen in ieder geval !!

EDIT: ik zie dat ook een deel van jullie bestemmingen (de laatste rondreis zelfs kwa periode) overeenkomen met die van Martijn en Lonneke. Is er een connectie tussen jullie beiden? Verder geen punt hoor, ik ben alleen maar nieuwsgierig! :slight_smile: