IJsland juli/augustus 2009

Hoi,

Ik ben Jochem, 37, heb komende zomer plannen om 2 tot 3 weken naar IJsland te gaan om daar rond te trekken. Zijn er mensen die zin hebben om mee te gaan?

Groeten
Jochem

Hoi,

Nou, wie weet. Sinds een paar weken speelt het idee om naar IJsland te gaan, en ik moet zeggen, hoe meer ik er over lees en hoor, hoe enthousiaster ik word. Het lijkt me een erg bijzonder en avontuurlijk land, met name de ongereptheid en van de natuur spreekt me erg aan. En wat ik tot dusver hoor van mensen die er geweest zijn is dat het er geweldig is, en ze willen allemaal nog eens terug (of hebben dat al gedaan).
Ik hou wel van actief en het lijkt me leuk om wat tochten te maken, te voet of te paard. Niet dat ik zo’n fanatieke wandelaar ben, maar het lijkt me wel een ideale manier om de andere toeristen achter me te laten en het echte natuurgevoel te ervaren. Of per IJslander, dat zou ook te gek zijn.
Omdat het toch al een vrij prijzig land is, wilde ik de overnachtingen simpel houden. Bus of 4x4 ben ik nog niet uit. Als we met meer zijn wordt een 4x4 een stuk betaalbaarder. Dus als er nog meer geinteresseerden zijn, meld je!

Ik dacht zelf ook aan 2 a 3 weken in augustus. Ik ben trouwens bijna 30 en vrouw.

Jochem, wat trekt jou in IJsland?

Groetjes, Jorien

Wat mij vooral aan IJsland trekt is de natuur en het feit dat het geen overpopulaire vakantiebestemming is. Heerlijk om daar door rond te trekken.

Hoi Jochem en Jorien,
Zoals Jochem al wist ben ik hier ook wel voor in. Zie ook mijn posting over IJsland.
Groet,
Hetty