Iguazu watervallen gesloten?

Dag iedereen,

Mijn Spaans is niet zo goed maar mag ik uit dit artikel concluderen dat de watervallen de komende 30 dagen gesloten zullen zijn?

Hola Mochilla,

Wow je bent goed op de hoogte wat er hier speelt…goede voorbereiding!
Wat ik begrepen heb is dat de loopbrug naar de Garganta del diablo weggeslagen/onbegaanbaar is, en hebben ze 30 dagen nodig om dit te herstellen…Erg jammer want het is wel mijnsinziens de spectaculairste waterval aan Argentijnse zijde…
Dacht zelf dat het park voor de rest “gewoon” open is…(overigens zijn er dan nog steeds heeele mooie watervallen om van te genieten)

Saludos

Alex

Hola Mochi,
Heb het toch nog even gechecked…en ja het park is open alleen de brug naar de Diablo is geblokkeerd de komende 30 dagen. zie volgende link… http://www.infobae.com/notas/718433-Cataratas-del-Iguazu-aseguran-que-la-actividad-turistica-esta-garantizada.html het artikel is nog steeds in het spaans… maar foto zegt genoeg…

Saludos

Alex

Ja het heeft flink geregend de laatste tijd dus het klopt dat het gesloten is. Hier misschien nog een beter foto: Cómo funcionan las pasarelas rebatibles de las Cataratas del Iguazú - LA NACION

Heftige foto’s!