Iemand wel is gelift in de States?

Nou ga ik volgend jaar naar amerika om me vader op te zoeken na 24j, ik ben zelf 25 anyway…
Hij woont in LA maar omdat ik echt gek ben van amerika ben ik van plan om in het oosten te landen, Atlanta ofzo en mezelf vandaar te liften naar LA.
Iemand ervaring ermee?

grt
Kai

Ja, ben zelf liftend door Amerika gegaan. Is NIET makkelijk! de mensen zijn erg bang en nemen door deze angst niet snel lifters mee.

Zorg dat je er altijd netjes uitziet en glimlachen… Het is trouwens illegaal om op een state highway te liften (ben opgepakt door de politie)

Toch zou ik zeggen: ga ervoor!

en bij een benzinepomp ofzo?

Hoi Kai,

[ul]
[li]Aan het einde van een dorp, waar men niet hard rijd.[/li][li]Bij een benzinepomp[/li][li]Bij stoplichten werkt slecht[/li][li]Snelheidsdrempels (in Mexico dan) werkt ideaal![/li][li]Zorg altijd dat men achter je moeiteloos kan stil staan (b.v. in de berm)[/li][li]Netjes gekleed gaan, N-Amerikanen zijn een bang volkje.[/ul]En 1 regel staat geschreven: rijke mensen en dure auto’s laten je staan, het zijn de arme mensen die je meenemen! (angst om de dure auto kwijt te raken? arme mensen begrijpen problemen beter? :confused: )[/li]
Veel succes!!

Liften… je overgeven aan de goedheid van de mens!