Liften in het Westen van de VS

Hallo allemaal,

Ik ben van plan te gaan reizen, ik weet ongeveer hoe ik het wil gaan doen: liften. Maar nog niet heel precies waar ik dit wil doen. Een van de mogelijkheden zou voor mij het westen van de VS zijn omdat ik langs de gehele kust wat familie heb wonen.
Ik lees op sites dat er per staat verschillende wetten zijn voor of juist tegen liften en waar dit wel en niet zou mogen. Ik ben heel erg beniewd naar de ervaringen van mensen die liften in (het westen van) de VS al een geprobeerd hebben. Als iemand iets weet dan hoor ik dat heel erg graag

Groet,

Tim

De tijden van liften liggen lang achter me maar het wordt in de USA in het algemeen niet aanbevolen. Op het internet is genoeg te vinden. bv http://hitchwiki.org/en/United_States_of_America

dank voor je reactie Yaahaw,

De site had ik ook al goed doorgekeken, ik heb ongeveer alle staten in het westen aangeklikt en op 1 na was dat eigenlijk allemaal positief. maar hoop hier wat mensen te vinden die nog steeds liften of het al een keer hebben gedaan in de VS.

Wij hebben meer dan 160.000 kms in de USA rondgereden maar eigenlijk hebben we maar heel weinig lifters gezien en nemen ze ook niet mee in onze huurwagens. Sorry :wink: