Iemand Perle d'or 2012?

Zelf koken kan gewoon op Perle!

Oke mooi zo! heb je gewoon een kookpitje in je kamer dan?

Hallo!

Ook ik ga stage lopen op Aruba en verlijf in Perle d’or vanaf september t/m april.
Kan niet wachten om te vertrekken!!

Groetjes Hugo

Hallo allemaal,

Ik verblijf nu een jaar op Aruba en heb mijn verblijf verlengd met een jaar. Ik loop stage en ik heb een appartement in Paradijswijk (tegenover de Universiteit Xavier)
Wie van jullie zou het leuk vinden om in contact met mij te komen om leuke dingen te ondernemen?

Groetjes Nathalie

Beste levensgenieters op Aruba,

Ik loop stage op curacao, maar vanaf volgende week maandag ben ik voor 2 weken op Aruba voor een werkperiode. Ik verblijf in Perle D’Or.
Graag lijkt het mij leuk om met de mensen die daar ook verblijven te ontmoeten en in het weekend lekker naar strand te gaan en stappen.
Dus let me know:D!

Ik en een klasgenoot gaan ook 6 maanden stage lopen vanaf eind november! Helaas kregen we bericht dat perle dor vol zit tot 15 januari dus vanaf die datum kunnen we er pas in :frowning: daarvoor moeten we 2 maanden iets anders vinden, weet iemand een goedkoop appartementje voor 2 maanden ?

Hoi Allemaal,

Mooi te horen dat er meer mensen richting de zon gaan… Ik ga er ook stage lopen voor ongeveer 3 maanden (of langer:-)). Ik ben alleen hard op zoek naar een onderkomen, ik wil niet alleen ergens gaan wonen. Misschien zijn er mensen die een appartement delen?? Of zijn er ook gastgezinnen oid? Zoiets spreekt mij ook wel aan…

Heeft iemand tips, of ruimte over? Het liefst in de buurt van Oranjestad…

Verder wil ik naast mn stage leuke dingen gaan doen uiteraard…

Ciao!

Hoi Aleandra,

Als je niet alleen wilt wonen en mensen wilt leren kennen kun je het beste bij Perle d’or of bij Blue Village gaan wonen. Oranjestad zou ik niet doen is kwa uitgaan en leuke dingen doen niet veel meer te doen! Een auto heb je zeker nodig hier en je rijdt alles ook redelijk snel aan.

Veel Succes!

Leuk om te lezen! Ik ga zelf ook voor 5 november naar Aruba. 16 november vlieg ik eindelijk heen en dan verblijf ik op Perle d’Or tot 27 april. Lijkt me erg leuk om reisgenoten te ontmoeten aangezien ik helemaal alleen op reis ga. Bevalt Perle d’Or goed voor de mensen die er al zijn?

Groetjes!

Ik ga trouwens stage lopen bij Divi & Tamarijn. Zijn er nog meer mensen die rond deze periode daar stage gaan lopen?

Leuk om al die reacties te lezen!! Ik ga zelf 11 december voor 4,5 maand naar Aruba. Ik vlieg uiteindelijk 26 april terug naar Nederland. Ik heb een appartement in Malmok, volgens mij op loopafstand van de high rise hotels. Misschien leuk om een keer te meeten in Aruba met iedereen die wil en kan? Lijkt mij wel gezellig!!

hey Nathalie,

Wat grappig… woon je daar alleen of met nog meer mensen? Ik zoek nog een appartement om te delen…