Iemand leuke verblijftips rond Phuket?

Hallo

Eind februari 2013 vertrekken we voor 3 weken naar Thailand. Onze rondreis start in Bangkok, vervolgens naar Ayutthaya, Chang Mai, Chang Rai en dan richting zuiden Phuket.
Aangezien onze retourvlucht vanuit Phuket vertrekt ( Qatar ) willen we graag in die regio blijven.
We zoeken daarom een kleinschalig charmant hotelletje, geen resort, geen hoogbouw, en liefst op wandelafstand van een mooi wit strand en liefst met zwembad. Ons budget ligt rond de 50 a 60 euro per kamer.
Een eiland zou fijn zijn maar dan vlot bereikbaar naar Phuket voor de transfer naar de luchthaven.
Tips, do’s en dont’s zijn welkom.

Alvast bedankt!

Nina

Misschien een paar dagen naar Koh Yao Yai (bijvoorbeeld een bungalow in het Koh Yao Yai Resort) ? Geen zwembad, maar ach, je hebt de zee dichtbij…
Ik zou voor de zekerheid alleen wel een dag voordat je vlucht vertrekt terug gaan naar Phuket en de laatste nacht daar verblijven…

Of Koh Lanta, bijvoorbeeld het Southern Lanta Resort (met zwembad). In maart kost een Superior Garden Bungalow 2150 Baht per nacht inclusief ontbijt, en een Superior Beach View Bungalow 2400 Baht per nacht inclusief ontbijt.

Bedankt Krung Thep. de accommodatie op Koh Lanta spreekt ons enorm aan. Dergelijk hotel iets dichterbij Phuket zou perfect zijn maar dit is zeker te overwegen! En valt perfect binnen ons budget.

Racha Yai, bijvoorbeeld dit, http://www.r24.org/phuket-scuba.com/phuket/banraya/&cur=THB

Kijk eens naar Khao Lak. Is weliswaar geen eiland, maar het wel tropische bountystranden. Is ongeveer 1 uur en 15 minuten rijden van Phuket met een taxi.

Groeten Cor en Wilna>>>:wereld::zon02:

Als ze geen eiland willen kunnen ze net zo goed naar een van de stranden aan de noordkant van Phuket gaan. Rustiger dan Khao Lak, dichterbij, mooie stranden en wel een eiland :slight_smile:

Hoi ,
Ik heb gister deze geboekt op Koh yao Nai, vanaf Phuket een klein uurtje varen.
Kon er geen beoordeling ofzo over vinden maar ben op mijn gevoel afgegaan .

Baan Taranya Koh Yao Yai via Booking.com

succes, Diana

Dank je voor de terugkoppeling.

Ken het niet persoonlijk, maar veel pl;ezier.