Hoi!
Ik wil in januari 3 weken op vakantie, waarschijnlijk van cuzco naar La Paz (en Uyuni natuurlijk). Ik heb een mooie route uitgestippeld, maar ben nu toch aan het twijfelen of het slim is om deze reis alleen te maken. Heeft iemand hier goede/slechte ervaringen mee? Ik spreek niet zo goed spaans…
Is er toevallig iemand in Peru/Bolivia rond deze tijd? Ben er van 2 tot ongeveer 22 januari.
Ik ben er waarschijnlijk in die periode, reis alleen van San pedro de Atacama via Potosi, Uyuni, La paz, arequipa naar Cuzco. Ook alleen (of met mensen die ik onderweg tegen kom) maar dit lijkt me geen probleem
Joyce, ik ben 8 maanden in Bolivia geweest voor mijn werk. Prachtig land, aardige lieve mensen die alles met je willen delen, maar pas 'n beetje op voor de mannelijke bevolking. Vergeet niet Santa Cruz de la Sierra te bezoeken. Dat zijn echt vriendelijke mensen en ze feesten elke dag. Disco’s dagelijks open met karaoke. Echt, echt gezellig is de avenida Monseignor Ribero en Ecopetrol. Eten is geweldig en lekker. Bolivia is een land van traditie. Als meisje kun je rustig alleen gaan, maar wel op veilige plaatsen slapen en goed opletten als iemand je wilt helpen.