Volgens mij zijn hier enkele reacties van TIX zelf ( de positievedan wel ) PAS OP MET DIT BEDRIJF de CONSUMENTENBOND RAAD HET OOK AF ZE ZIJN NERGENS BIJ AANGESLOTEN
We wilden bij tix.nl boeken ipv bij onze vertrouwde Worldtickets omdat hun reis naar Yogjakarta goedkoper was.
Nav van de bovenstaande reacties toch maar weer via Worldtickets geboekt omdat:
Tix.nl nergens bij aangesloten is.
Omdat ze blijkbaar moeilijk te bereiken zijn .
ed
Dit soort websites kúnnen soms goedkoper zijn dan direct bij de airline, omdat ze vaker kortingen hebben dan luchtvaartmaatschappijen.
Ik probeer alle kortingen te verzamelen op mijn site: http://vliegplein.nl/aanbiedingen/
Op het laatste moment, vlak voordat we bij Worldtickets gingen boeken ontdekte ik “Schiphol.nl”. nooit eerder van gehoord en uiteindelijk had deze de goedkoopste reis voor ons :Amsterdam - Yogjakarta / Denpasar - Amsterdam.
Edy
Beste,
Onze ervaringen zijn niet positief: Het boeken en vervolgens betalen per internet gaat wel prima:-)
Wanneer er vervolgens problemen ontstaan tijdens de reis, zijn ze bij Tix niet thuis. Natuurlijk worden per telefoon en mail de vragen plichtmatig beantwoord. Verwacht echter geen resultaat.
Wij hadden vorig jaar een vlucht die naar een dag later werd verschoven (Trinidad-Paramaribo). Allereerst heeft Tix verzuimd ons daarover in te lichten (alsook de maatschappij Surinam Airways). We konden dus onverrichter zaken terugkeren naar het hotel en een dag langer te Trinidad verblijven. We arriveerden een dag later te Paramaribo. Kortom een hoop extra kosten die we niet verhaald krijgen bij Tix/Surinam Airways!