Iemand ervaring met My Little Travel?

Goedemiddag,

Via een facebookadvertentie kwam ik op de website van My little travel terecht (www.mylittletravel.nl).
Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met deze reisorganisatie. Op trustpilot zie ik slechts enkele reacties. De prijzen lijken eigenlijk te mooi om waar te zijn (vooral Indonesie??? huh?). Ik ben niet graag in een x een klap geld kwijt :O.

Iemand nog een tip voor een andere goedkope reisorganisatie waar ik voor rond de 800 euro twee weekjes weg kan naar Indonesie?

Vriendelijke groet

Oehh wil ik ook wel graag weten! Site My little travel ziet er leuk uit. Lijkt een beetje op Eliza was here maar dan betaalbaar.

Anyone?

Ik zou zelf niet zo snel meteen een vakantie naar Indonesië boeken dan. Misschien beginnen met een weekendje Rome?

oh excuus ik was weer eens te snel met mijn reactie maar Trustpilot had je dus al gezien.

Ik ben even zo vrij geweest naar het betreffende reisbureau te bellen en kreeg een vriendelijke jongedame aan de telefoon. Ze wist me te vertellen dat ze met dagprijsaanbiedingen werken en daarom goedkoper kunnen zijn. Ze klonk vrij betrouwbaar alhoewel hoeveel kun je nou eigenlijk zeggen over iemand zijn stem.
Site ziet er professioneel en betrouwbaar uit en betalingen lopen volgens mij via IDeal. Al met al op het eerste gezicht geen reden tot wantrouwen lijkt me.

als je ze googled kom je overigens ook nog een facebookpagina tegen waaruit je misschien het e.e.a. zou kunnen afleiden: Redirecting...

Ze zijn in ieder geval ingeschreven bij de KvK, maar het adres is op een woonhuis in Weesp. Opgericht in maart 2015 en niet aangesloten bij de SGR of ANVR, persoonlijk zou ik het niet durven. Voor Indonesie kun je ook zo gemakkelijk zelf iets samenstellen!!

Dat zou ik aanraden, waarom zelf niet samenstellen?!

Ik heb vorige week na het bericht van ‘hebjedat’ een vakantie geboekt bij My Little Travel (misschien tegen beter weten in ;))!! 8 dagen Mallorca (vertrek 7 aug) voor 398 euro. Dit is een gok die ik nog wel durfde te nemen. Omdat 7 augustus niet als optionele vertrekdatum was opgenomen op de website had ik contact met ze gezocht en hiertoe bestond een mogelijkheid. Toen heb ik ze ook gevraagd naar een eventuele aansluiting bij ANVR of SGR. Ze wisten me te vertellen dat ze hier niet bij zijn aangesloten omdat ze een boekingskantoor zijn voor reizen en geen touroperator maar ook dat ze met gerenommeerde vliegtuigmaatschappijen en hotels werken.
Vouchers had ik binne 2 dagen ontvangen en zien er netjes uit. Verder kan ik er helaas nog niets over zeggen.

Als ik het niet vergeet laat ik weten hoe het was als ik weer terug ben!

Ik ben 5 dagen via My Little Travel naar Marrakech geweest. Zowel Marrakech als My Little Travel zijn beide aanraders! goedkope prijzen en toch veel persoonlijk contact en betrokkenheid bij jouw reis. Vooral dat laatste vind ik persoonlijk erg belangrijk en is een reden waarom ik hier snel terug zal komen.

Ben met zijn tweeën naar Malta geweest met mylittletravel en heb waar voor mijn geld gekregen. Toen ik terug kwam hebben ze nog een mailtje gestuurd hoe het was geweest.

Volgens mij is het een soort van Travelbird maar dan kleinschaliger. Ik denk dat er weinig touroperators zijn die je kunnen helpen voor 800 euro inclusief internationale vluchten. Je vliegt met Garuda Indonesia en dat is een prima luchtvaartmaatschappij. Persoonlijk zou ik geen 15 dagen in Seminyak willen zitten, maar voor dat geld, kan je gemakkelijk alsnog een paar dagen erop uit trekken.

Je kan het inderdaad ook zelf regelen en dan kan je het eiland rond reizen. Accommodatie is er in elke budgetklasse.

Succes!