hallo,
heeft iemand hier ervaring met reizen van ‘de joker’? en dan de reizen voor 18-26 in het bijzonder?
hallo,
heeft iemand hier ervaring met reizen van ‘de joker’? en dan de reizen voor 18-26 in het bijzonder?
Ik ben met Joker reizen naar Thailand geweest. Service was goed en uitstekend tot het moment dat ze de bevestiging binnen hadden van spoed betaling!!!
Enkele zaken waren nog flink onduidelijk en aangezien wij ‘echt’ last minute vertrokken, 1 dag van te voren geboekt!, hadden we nog wat vragen. Dus telefonisch contact met Joker. Nou de vriendelijkheid was ver te zoeken en de antwoorden riepen eigenlijk alleen nog maar meer vragen op! Enfin naar Thailand gegaan. (Turkisch Airlines, niet echt aan te raden) bleek het Hotel in ieder geval goed geregeld te zijn. Transport wat er zou zijn was er niet dus met taxi naar hotel.
Dit voor zover mijn ervaring met joker reizen. Ik heb ervan geleerd en regel hotel en zaakjes lekker zelf en scheelt me ook nog eens klauwen vol met geld.
Mijn vraag aan jou: Wat bedoel je met 18-26 in het bijzonder?
Heb volgens mij namelijk jou vraag niet beantwoord!
Denise wat zijn precies je plannen als je alleen op reis gaat is een vliegticket Thailand vaak voldoende en verder alles in Thailand regelen schilt vaak ook veel geld
Laat eens wat horen groetjes Fransjes