Hallo iedereen, we willen met de auto een paar daagjes er tussenuit.
We willen niet te ver gaan, max 5 a 6uurtjes rijden. we hadden gedacht aan frankrijk of duitsland.
Leuke suggesties en tips zijn altijd welkom
groetjes
Hallo iedereen, we willen met de auto een paar daagjes er tussenuit.
We willen niet te ver gaan, max 5 a 6uurtjes rijden. we hadden gedacht aan frankrijk of duitsland.
Leuke suggesties en tips zijn altijd welkom
groetjes
Het meer dan 2000 jaar oude Nijmegen en fietsen huren voor een tochtje in de mooie omgeving
Gent met z’n grachtjes, leuke winkeltjes en kasteel midden in de stad
Hamburg, voor zover ik hoor het nieuwe Berlijn qua hipheid
Luxemburg (en kasteel in Vianden)
Ik zoek meer iets in een landelijke omgeving,
maar toch nog kortbij een stad om wat te gaan bezichtigen
Zoek een B&B in Weurt / Breukelen aan de Waal. Dicht bij Nijmegen, maar aan de prachtige uiterwaarden. Er zitten sowieso 2 B&B’s aan de dijk, misschien nog wel meer.
Hahahahaha, het wordt telkens gekker hier op het forum.
Maar serieus… Hoe beter de vraag, hoe bruikbaarder de antwoorden. Je vroeg om een citytrip. Dan niet gek opkijken als iemand cities aanraadt.
Ook nu is je vraag nog steeds onduidelijk. Elk dorp of elke afgelegen boerderij, elk gebied van elk land dichtbij Nederland (of NL zelf) komt in aanmerking. Want overal is wel een stad in de buurt. Wat zoeken jullie??? Strand, bos, bergen, meertjes, watervallen?? Abseilen, mountainbiken, wandelen, grotten bekijken, of gewoon ergens hangen op een terras? Dorp of afgelegen hut in een bos?
Ik kan bijvoorbeeld wel zeggen dat ik Wimereux leuk vond in Frankrijk maar ten eerste weet ik niet waar jullie wonen en of dat binnen 6 uur rijden ligt, ten tweede heb ik geen idee of jullie houden van strand, duinen, storm, Eerste Wereldoorlog-graven, Franse Carrefours, dorpen en stadjes met vestingmuren…