Ik heb nog een paar vrije dagen volgende week. Namelijk van 5 tot en met 9 augustus. Nu lijkt het me leuk om nog een paar nachten naar een leuke stad te gaan. Graag wel zo low budget mogelijk.
Ik vind het leuk om zoveel mogelijk landen binnen europa te zien. Daarom denk ik aan 1 van de volgende landen: denemarken, noorwegen, zweden, finland, polen, tjechie of wales.
Heeft er iemand nog leuke en goede tips? Of misschien ergens een goede aanbieding gezien?
Ik zou op dit moment alleen reizen wat het natuurlijk ook duurder zou maken. Wellicht zijn er ook nog mensen die interesse hebben om mee te gaan? Dan hoor ik het graag.
De oproep kun je inderdaad beter plaatsen in het Reisgenoten Forum. Tips voor een stedentrip kunnen we je natuurlijk wél geven. Ben je van plan om met de auto te reizen, of?
Denk dat alles met de auto redelijk ver weg is voor een paar dagen.
Vliegtuig, bus of trein denk ik dan maar. Praag of Warschau lijkt mij inderdaad wel wat
Of kopenhagen kan ook nog… Maar alles wat ik vind is nog redelijk prijzig.
Ik woon ook tegen de duitse grens bij nijmegen maar dan is kopenhagen nog een 8 a 9 uur rijden geeft maps aan. Vind ik nog een behoorlijk stuk rijden voor een paar dagen. Of heb jij een vele kortere route? haha. Dan hoor ik het graag van jou
Hmmm… ik zou toch zweren dat een vriend van mij het vanaf Apeldoorn in 5 uur had gered naar Kopenhagen… Maar als ik op de google-maps kijk ziet het er toch ietwat anders uit.
Updated - - -
Ik zou je Luxemburg aanraden.
Echt goed te doen. In amper 5 uur moet je vanuit Nijmegen Luxemburg weten te bereiken.
Je hebt daar van alles: Natuur, activiteiten een mooie stad met een goed nachtleven.
Ik ben twee jaar geleden voor het eerst in Luxemburg geweest en ik weet dat ik daar nog wel een keer voor een shortbreak naar toe zal gaan.