Reisgenoten gezocht!! :wereld:
In augustus wil ik ongeveer 3 weken hoofdstad-hoppen in Oost-Europa.
Mijn plan is om ongeveer 2 tot max. 4 dagen in één stad te blijven en dan door te gaan naar de volgende. Omdat ik zoveel mogelijk wil zien in een (helaas) erg korte periode, wil ik sowieso de hoofdsteden zien, en evt de wat verder omliggende bezienswaardigheden/ natuur/andere steden etc.
Misschien een beetje overmoedig maar dit is ongeveer mijn idee:
Amsterdam- Praag
Praag-Bratislava
Bratislava-Budapest
Budapest- Zagreb of Ljubljana
Zagreb/Ljubljana - Belgrado
Belgrado - Skopje
Skopje- ergens in zuid europa relaxed aan het strand de laatste dagen doorbrengen en dan weer terug naar huis.
Het wordt dus een reis met een vrij strak reisschema, maar ik wil wel een goede balans vinden tussen de belangrijkste bezienswaardigheden en ontspanning . Gejaagd op zoek naar plaats X of Y hoeft wat mij betreft dus absoluut niet. Relaxed de steden in korte tijd bekijken, daar gaat het om!
Om tijd uit te sparen wil ik het grootste gedeelte vliegen (kostbaar, maar snel!). Voor de omliggende plekken en excursies e.d. zijn bus/trein/huurauto natuurlijk het vervoermiddel bij uitstek. Hostels hebben ze zat in die steden, dus overnachten in hostels lijkt mij de beste en goedkoopste oplossing.
Dus!
Omdat mijn vriendjes en vriendinnetjes niet genoeg geld/geen tijd/geen zin hebben, ben ik op zoek naar reisgenoten!
M / V, tussen 20 en 30 jaar oud met een vrolijke instelling! Iemand die interesse heeft in de landen, steden en culturen, ondernemend is (dus niet de hele dag in de kamer wil blijven) en, net als ik, véél wil zien in korte tijd.
Liefst in bezit van rijbewijs B, omdat ik mijn rijbewijs nog maar kort heb en daardoor niet overal zelf een auto zal kunnen huren.
Ik ben 25, woon in amsterdam en ben bijna klaar met mijn studie Rechten.
Aanpassingen in het reisschema zijn natuurlijk altijd mogelijk, het bovenstaande stedenlijstje is een schets van wat ik ongeveer wil doen.
Interesse? Laat een berichtje achter!:zon:
Anna