Hallo ![]()
Mijn idee is om 2 a 3 weken naar Oost Europa te gaan, van Praag naar Boekarest.
Vliegend naar Praag (enkele reis rond de 110 euro), vandaar de bus naar Bratislava en Budapest. Daarna de trein naar Boekarest.
De laatste paar dagen wil ik nog bij Constanta kijken ivm het strand (ik wil toch een paar dagen echt relaxen).
En weer vanuit Boekarest terug met het vliegtuig (Wizzair, rond de 60 euro) naar Eindhoven.
Op dit moment heb ik nog niets geboekt, ik hou alleen de prijzen wat in de gaten.
Overnachtingen wil ik graag via Couchsurfing doen of overnachten in hostels.
Plannen? Die zijn er niet echt concreet. Ik wil graag de vier hoofdsteden zien. Want als ik er toch ben dan wil ik het ook in een keer goed doen ![]()
Ik ben wel een actieve reiziger; ik wil veel zien van een stad. Ik hou van een mix tussen cultuur en natuur. Ik hoef niet duizende museas te bekijken.
Ook is er nog een park in Romenie dat ik graag wil zien: Pietrosul Rodnei, hier wil ik wel graag wandelen. En bij de zwarte zee wil ik ook graag nog even zien.
Uitgaan spreekt mij ook wel aan (vooral in Romenie), maar 1x per stad vind ik wel genoeg ![]()
Ikzelf ben 26 jaar oud. Ik heb marketing management (IBL) gestudeerd, en ben nu bezig met WO marketing & branding & communications.
Ik ben spontaan, sociaal en ik hou van lekker eten, andere culturen en landen te zien. Ook ben ik sportief (bootcamp, rpm, karate, joggen etc.),
hou ik van films en muziek en boeken.
**WANNEER? midden - eind juni of augustus 2013.
Voor vragen of aanpassingen (wil je de reis iets anders doen?), mail mij! ![]()
Wie lijkt het leuk om met mij mee te gaan?
Groetjes
Renate