Citytrippers gezocht

Hallo allemaal,

Hier een reislustige jongen van 39 jaar, gek op City-trips!
Ben al op vele plaatsen geweest op de wereld maar op vele plaatsen nog niet!

Wie heeft er zin om af en toe mee te gaan op Stedenreis naar het buitenland.
Van Vancouver tot aan Auckland, van Rio tot aan Tokyo: niets is te gek!
Maakt niet uit hoe jong of oud je bent!

Ik kan het hele jaar door. De Citytrips duren meestal rond de 7-9 dagen, soms in combinatie met een tweede stad in hetzelfde of in een naburig land. Kenmerken: Bezienswaardigheden bezoeken, lokale restaurants uittesten, bevolking ontmoeten. Ik ben geen persoon dat tot diep in de nacht “de bloemetjes buitenzet”.

Lijkt het je interessant om eens een keer mee te gaan?
Stuur me dan een persoonlijk beicht en je krijgt snel antwoord van me terug!
Geef ook door in steden jezelf geïnteresseerd in bent om te bezoeken.

Grtz,
Simon

Hoi Simon,
Ik ben een vrouw van bijna 42. Maar ik oog wel jonger! Ik ben ook reislustig en best voor veel dingen in. Van een avontuurlijke rondreis, tot zon, zee ,strand, maar ook citytrips. Alleen 7-9 dgn vind ik wel wat lang. Ik versta onder city trip niet langer dan 5 dagen. Ik ben al in Berlijn, Londen, Parijs, Barcelona, Brussel geweest en mijn laatste bestemming was Praag. Maar ik snap dat je buiten Europa algauw wat langer wilt blijven. Ik hou van een bruisende energieke stad waar veel te doen en te zien is zowel statisch als dynamisch ( dat kon ik over Praag niet zeggen). Voorbeelden hierin zijn wat hoog op mijn lijstje staan zijn: Istanbul, Madrid.
En natuurlijk sta ik open voor meerdere opties. Lijkt het je wat of wil je meer weten, stuur dan privé berichtje. Groetjes Debby