Citytrip meivakantie

Hallo forumleden,

Het lijkt mij leuk om komende meivakantie (2-10 mei) enkele dagen op reis te gaan. Het liefst naar een leuke stad in Europa om wat cultuur te leren kennen en te genieten van wat het lokale stadse leven ons kan geven.

Zelf ben ik 20 jaar, M, en heb ik nog niet veel ervaring in de reiswereld. Ben jij M/V van ongeveer dezelfde leeftijd en lijkt het jou leuk om ook iets dergelijks te ondernemen? Laat dan een reactie achter. Dan kunnen we kennis maken, plannen uitwisselen, kijken of het klikt, en misschien ten slotte wat leuke plannen uitwerken.

Groet,

Iemand? :wereld:

1 like

Hoi,

Ik behoor niet tot jouw (jeugdige) doelgroep :biggrin: maar ben wel benieuwd welke trips je nog wilt doen.

Ik wil dit aar nog citytrips doen naar Istanbul, Vaticaanstad, Venetië, Londen en Boekarest. Een aantal daarvan voor mijn volgende roman dat ik aan het schrijven ben, en Venetië en Boekarest om mooie plaatjes te schieten en ook over te schrijven.

Grt, Royan

Die jeugdige doelgroep is helaas moeilijk bereikbaar :wink:

Ik sta overal voor open. Er is zoveel te zien in Europa, en de wereld. Ik zou alles wel willen zien/meemaken haha. Ik was aan het googlen en kwam toevallig uit op Riga, Palermo, Sevilla en Lissabon. Maar wat ik zei, er zijn nog tal van andere plekken te zien.

Lissabon was ik vorig jaar. Erg mooi. Dit schreef ik er over:

http://www.wereldwijzer.nl/content.php?r=485-Lissabon-de-leukste-hoofdstad-van-Europa

En de jeugd wil wel maar heeft geen geld he. Of zoekt toch wat minder stad en cultuur. Jouw combi lezen en schrijven is ook wel mooi.

Grt, Royan

Hoi Unioner.

Als je reisdatum wat kan aanpassen van 27 april t/m 5 mei zou ik met je mee kunnen.
Ik heb dan vakantie.
Citytrip ben ik wel voor in.
Heb vele jaren Inter-Rail ervaring en weet dan ook de mooietse steden van Europa wel te vinden.
Laat maar weten of dit lukt

Groeten van John.