Beste Laos vrienden,Ik had het genoegen om het prachtige Luang Prabang te gaan bezichtigen,het was maar voor 5 dagen(spijtig genoeg)maar toch ik heb er van genoten!Nu mijn vraag,mijn vriendin beschikt niet over een Passport,kan ze met haar indentiteitskaart toelating krijgen om Laos in te trekken?Of moet ze een reispass bezitten?graag een beetje uitleg!gegroet:georgessiam.
george ik weet niet welke nationaliteit jouw vriendin heeft maar ik denk dat ze (net als die van mij) een thaise is
als dit zo is moet ze over een paspoort beschikken en volgens mij ook ( net als jij) een visum verkrijgen om Laos in te mogen
groet dirk
ps george voor de zekerheid zou je kontakt op kunnen nemen met de ambassade van Laos in Belgie
groet dirk
Ik stelde deze vraag Dirk,omdat ik 6jaar geleden met mijn vorige vriendin de grens van mukdahan naar savanakhet overstak!!mijn vorige vriendin zegde dat ze alleen haar identiteitskaart toonde aan de grens!!Dus ik weet het niet? het kwam straks te spraken toen ik met mijn vriendin aan het chatten was.Omdat ik van plan ben om een weekje naar Luang Prabang te gaan samen met mijn vriendin!! had verleden week 5dagen verbleven,en ik had mij goed geamuseerd,alleen spijtig dat mijn reis abrupt is afgelopen(problemen familie Belgie)In iedergeval bedankt voor je reactie,Dirk!!gr:georgessiam.