Ibiza juni 2013

GEZOCHT: NOG ENKELE LEUKE RELAXTE PERSONEN MAN/VROUW 22-35jr

Hallo,

wij hebben met een groepje gezellige personen, waarvan je er 3 op de foto ziet, een villa gehuurd in Ibiza.
Wij zijn nog op zoek naar 3 of 4 leuke relaxte mensen die houden van wat zon, feestjes maar vooral heerlijk genieten van het leven.

Wij:
op dit moment zijn we met 5 mannen en 3 dames waarvan de meesten elkaar nog niet zo goed kennen. Allemaal single en hebben een goede nette achtergrond. We zijn wel allemaal prettig gestoord en houden van een feestje.

Wat zoeken wij:
mannen of vrouwen die goed in het leven staan en graag aansluiten bij een aantal leuke mensen die te vertrouwen zijn, humor hebben en vooral makkelijk contact maken en niet te moeilijk zijn.
Drugs is een don’t bij ons in ieder geval.
Bij het verblijf daar is iedereen vrij om te gaan en te staan waar ze willen, als je maar een beetje normen en waarden hebt. En is het qua groep dermate gezellig dan doen we dingen als groep.

Wanneer:
wij gaan van 8-20 juni. Dus heb je zin om deze periode of een gedeelte daarvan aan te sluiten dan zou dat super leuk zijn. De villa is erg gustig gelegen bij vliegveld, ibiza-stad en strand. Het heeft een groot zwembad, bbq, wifi en nog veel meer luxe.

Mocht je interesse hebben laat het me even weten middels een berichtje en dan kunnen we verder de ins en outs doornemen.

Hallo,

Klinkt erg leuk! Ik en een vriendin van mij (we passen perfect in het profiel ;-)) gaan van 4 t/m 11 juni naar Ibiza. We zouden het leuk vinden om de laatste 4 dagen bij jullie aan te sluiten. Wat vinden jullie hiervan? Is het een idee om facebook gegevens uit te wisselen?

Groetjes,
Eva

hoi Eva,

alles is mogelijk natuurlijk:)
Fb kan( wat is je naam) maar mss is t ook handig om even telefonisch het eea door te spreken wat we voor elkaar kunnen betekenen enzo. Telefonisch kunnen we ook eerder horen wat we aan elkaar hebben toch?

gr Kenneth

ps: als je je nummer stuurt dan bel ik je wel even

Hoi Kenneth,

Dat is goed, laten we even bellen! Mijn nummer:06-15429679

Groetjes Eva