60 Jarige vrouw, wil graag febr/maart, 1 maandje of meer naar Pipa, of Tibau du Sol. 1 uurtje van Natal. Een huisje huren met 1 of meerdere mensen. Ben er al paar keer geweest, maar wil nu langer!
Wie wil mee naar dit aparte, lieflijke, geweldige Pipa??
Hai Ankie,
Je bericht dateert van vorig jaar, maar ik ga toch reageren, wie weet. Ik ben van plan om eind volgend jaar of begin het jaar daarop nu 'ns eindelijk naar Brazilie te gaan. Maar vindt het gezelliger om niet alleen te reizen. Mijn oog was ook al gevallen op Pipa.
Ik zou het leuk vinden om 'ns kennis te maken, iig om van je te vernemen hoe het je daar bevalt. En wie weet klikt het en gaan we te zijner tijd samen naar Brasil.
hartelijke groet,
Caroline (ik ben 47 trouwens en woon in Utrecht)
hoi moirya
ik heb ook interesse in brazilie of ecuador.laat me iets meer weten.ik woon in Hertogenbosch
Hoi Christina,
Was even confused met de namen, maar zie nu dat je iemand anders bent dan degene op wie ik destijds reageerde.
Wat wil je weten van me? Baan? Andere interesses?
Ik werk al jaren in de jeugdzorg en sinds dit jaar in een wijkteam in Amersfoort, erg leuk werk, zeer afwisselend. Woon al weer een tijdje alleen, maar geniet ook wel van de vrijheid die me dat geeft.
Reizen doe ik graag, maar helaas laten de financien het niet toe om dat vaak te doen. Volgende week start ik overigens wel met een cursus Braziliaans-Portugees.
Grappig dat je in Den Bosch woont, ken ik goed. Ons gezin heeft geruime tijd in Rosmalen gewoond en ik ging toen vaak uit in Den Bosch. Mijn ouders wonen er nu sinds jaren weer, zo ook mij broer met zijn gezin.
En wat doe jij in het dagelijks leven? En reis je regelmatig? Alleen of met anderen? Ik hoor het graag en leuk dat je reageert trouwens. Was al bijna vergeten dat ik een bericht had achtergelaten op deze site.
Hartelijke groet,
Caroline
Hallo Caroline,
Misschien heb je al een reisgenote gevonden om naar Pipa te gaan.
Ook ik heb al naar deze vakantieplaats meerdere malen gekeken. Ik zou graag in maart 2016 ernaar toe gaan.
Ik ben een weduwe van 58 jaar met kinderen en kleinkinderen en werkzaam in de kinderopvang. ik woon in Rijswijk Z-H. Met mijn man heb ik de laatste jaren veel gereisd. Ik lach graag en hou van gezelligheid. Ben zorgzaam maar ook heel direkt. Ik hou van een strandvakantie met enkele excursies.
Als jou mijn profiel aanspreekt neem dan kontakt met mij op!
Groetjes Ria
Hoi Ria,
Dank je wel voor je bericht. Maart 2016 is voor mij financieel te kort dag. Ben je ook bereid om toch later te gaan bv eind 2016?
Hoi Moirya
Wanneer wil jij daar heen gaan?
Hallo Caroline,
Dan word het jan/febr 2017.
Wat doe jij zoal in de vakantie! Wil jij dan ook in een Pousada een kamer boeken?
Ben jij alleenstaand, heb jij kinderen?
Dan hebben wij ja nog tijd genoeg om elkaar te leren kennen ha,ha.
Groet Ria
Hallo,
Wanneer wil jij naar Brasilie? In Ecuador ben ik al geweest.
Zou wel leuk zijn als jij ook wat meer over jou zelf verteld. B.v. Hoe oud jij bent enzv.
Groet Ria