Huwelijksreis Turkije

Hey beste forumgangers,

Volgend jaar in mij treden wij in het huwelijk en we zouden in juni graag onze huwelijksreis doen. Eerst waren wij van plan om TunesIë te doen maar nu ik Turkije gezien heb heb ik mijn zinnen daar op gezet…

Kan iemand me helpen met de keuze van onze bestemming? We zouden graag een beetje een combinatie doen van cultuur en eens lekker relaxen… Ben een beetje aan het twijfelen tussen regio Antalya of Bodrum…

Heeft er iemand een goede tip als hotel… Mag wel iets romantisch en origineel zijn…

Welke excursies zijn aan te raden?

Alvast bedankt

Dany&Daisy

Lijkt een blue-cruise jullie niks. met aan het einde lekker verlengen aan het strand>?

Lijkt me inderdaad ook wel iets… Alleen wordt ik redelijk snel zeeziek… Weet natuurlijk niet of de golven daar een beetje meevallen…

Anders zou ik er direct voor tekenen denk ik. Hoe zit het met het comfort aan boord?

Ik heb je PB ontvangen, en een antwoord teruggestuurd.

In antalya (lara beach): Concorde resort en spa. Echt super om heerlijk te genieten in je hotel en een mooi strand

bodrum is de ideale combinatie tussen cultuur en ontspannen met efese en pamukkale dichtbij, ook dalyan is redelijk makkelijk te bedoeken en het mondiane bodrum ademt gewoon sfeer uit!!