Ik vertrek 20 januari met mijn vriend naar Curacao :zon02:. Wij hebben in de planning om 1 dag naar Bonaire te gaan.
Nu heb ik bij verschillende carrentals geinformeerd voor het huren van een auto voor 1 dag, maar van elke rental krijg ik een mail terug dat ze in het hoogseizoen minimaal 5 dagen verhuren…
Nu willen wij echt dolgraag een dag naar Bonaire en ik vind het heel vreemd dat ik niet voor 1 dag een auto kan huren… dit moet toch mogelijk zijn???
Kan iemand mij hiermee helpen?
Verder heb ik nog een vraag; de voordeligste vliegticket die ik kon vinden is met Dutch Antilles Express. Is dit een betrouwbare vliegtuigmaatschappij?
Hi Eveline,
Persoonlijk zou ik niet met DAE vliegen omdat ze regelmatig vluchten er tussenuit gooien en als je dat meemaakt als je 1 dag naar Bonaire wilt en dan bv 's morgens boekt en je vliegt pas om 14 uur ofzo is dat niet grappig. Persoonlijk vlieg ik altijd met Insel. Als je overdag heen en terug vliegt en je niet te bang bent om in een superklein vliegtuigje te vliegen is divi divi air heel leuk, kost 117 dollar.
Wat betreft de huurauto, geen idee bij wie je gevraagd hebt maar 1 van de grootste verhuurbedrijven is Caribe car rental Bonaire. Als je een mail stuurt t.a.v. de eigenaar Patrick Diepgrond en doorgeeft dat je gestuurd bent door mij, Marian, de moeder van Audrey, dan moet dat zeker lukken voor 1 dag als je de situatie even uitlegt. Succes, je gaat zeker genieten daar !
mailadres van Patrick
[ul]
[li]Mail: Info@Caribebonaire.com[/li][/ul]
Ik heb inmiddels een verhuurder gevonden. Heb ook contact gehad met Caribe, maar zij waren een stuk duurder.
Vliegen met DAE doen we inderdaad maar niet meer, ik had al wat gegoogled en genoeg negatieve dingen gehoord. Insel Air gaat het worden inderdaad.
Toch bedankt voor de informatie!
Hallo, hoe is het afgelopen met het vliegticket en met welke autoberhuurder hebben jullie zaken gedaan? Wij staan voor hetzelfde probleem in de zomervakantie. We willen voor een dag naar Bonaire, maar hebben nog geen autoverhuurder kunnen vinden, die voor een dag verhuurt. Groeten, Wil
Via Budget car is het geen enkel probleem!
Ze zitten op het vliegveld zelf dus ideaal. Je kunt per mail contact met ze opnemen.
Duur zijn ze ook niet.
Ik raad je wel wel 4x4 aan, bv Toyota Hilux. Rijdt heerlijk daar. Succes!
Alles in NL. De auto moet je echt tijdig vastleggen. Tickets hadden wij week van te voren geboekt. Via skyscanner zijn ze het goedkoopst.
Bonaire is echt schitterend. Geniet ervan!