Reis Bonaire

Hallo

Ben nieuw hier en dit is mijn eerste topic/post.

Ik ben van plan om na mijn examen (Mei 2011) een tijdje weg te gaan uit nederland, misschien wel permanent. Nou kwam ik een website tegen van de ezelopvang op Bonaire en het lijkt mij geweldig om daar een tijdje heen te gaan. nou heb ik alleen een paar vragen en ik hoop dat een van jullie me daar mee kan helpen.

1. als ik op internet rondkijk kom ik nogal tegenstrijdige dingen tegen over prijs van het vliegticket, terwijl het ene bedrijf 1500 Euro aangeeft geeft het andere 3-5000 euro aan vind dit nogal verwarrend.
    Het zou gaan om alleen een retourvlucht verder niks geen hotel of andere dingen aangezien ze daar huisvesting hebben voor de vrijwilligers.

2. je moet wel zelf je verzekering en dagelijkse boodschappen betalen, kan iemand mij vertellen wat hiervan de gemiddelde kosten zijn? dus niet iedere avond luxe uit eten en andere van dat soort dingen.

1 kijk eens op arkefly.nl

2 vergelijkbaar met ned.

Mark, wat betreft de tickets, dat ligt aan het seizoen. Ik boek soms bij KLM rechtstreeks naar Bonaire en dan moet je denken aan rond de 850 euro.
Nu zit ik ook op Bonaire en ben met KLM via Curacao gevlogen, 540 voor het eerste traject en 80 voor de retourvlucht naar Bonaire. Dus de prijzen die jij noemt zijn te hoog hoor. Arke en Martinair stunten vaak, via Curacao dan met 499 euro (dan overstappen op kleine vlucht naar Bonaire voor 80 euro)
2. wat Martin al aangaf : prijzen zijn in alles vergelijkbaar met Nl voor het dagelijkse leven