Mijn vriendin en ik hebben plannen om vlogend jaar september voor een jaar of 3 naar Boanire te gaan. Na willen we aankomend december een week of 2 naar Boanire toe om alvast eventuele huisje te bekijken, en alvast wat gesprekken gaan voeren kwa werk. We willen vertrekken rond 14 a 15 december. Weet er iemand iets leuks om daar een week of 2 te verblijven, leuk appartementje ofzo.
En weet ook iemand met welke maatschappij het het goeikoopste is om die richting heen te vliegen?
Voor eventuele meer tips die voor ons bruikbaar zijn, graag!!
Naar bonaire, is het beste om via curacao te doen kost 500 euro en vanuit curacao kan je het beste met inseal air door vliegen naar Bonaire voor 52 euro. Kosten van Amsterdam naar Bonaire zijn namelijk 800 euro voor een tickets. En let op!! Een retour ticket is goedkoper dan een enkel.
Voor een huisje huren kan je beter de kranten daar op het eiland in de gaten houden.Amigoe , Extra. Vanuit hier in Nederland check www.harbourtownbonaire.com hier kiezen voor huur woningen.
Ik heb bijna dezelfde plannen als jullie alleen, gaan wij volgende jaar pas en maar voor 4 a 6maanden.
voor de twee weken dat jullie op bonaire zitten.Probeer bij Bamboo bali bonaire te overnachten. Het zal jullie een gevoel gegeven dat je daar al woont. Kijk op http://www.bamboobalibonaire.com/ . het is echt geweldig. leuk huisje, geen resort/hotel gevoel.Auto’s te huur. Prima logie…
Laat even weten wat je van de website en eerste indruk vond. Check http://www.tripadvisor.com/ voor verhalen .
het goedkoopste vlieg je doorgaans met arkefly. www.arkefly.nl je kunt selecteren op prijs. Bij emely apartments overnacht je goedkoop en goed. Het licht op loop afstand van playa en het strand. niet te veel voorzieningen maar wel wifi gratis en kamers met aico en tv… voor twee personen betaal je Naf 100 dat is ca 35-40 euro www.emelyapartments.com
De makelssr met de meeste betaalbare huizen is keys www.bonairekeys.com Marc en Veronika zijn aardige lui en hebben mij ook goed geholpen