Hard op zoek naar een appartement/studio/husje of kamer op Bonaire

Ik ben op zoek naar een appartement/studio/huisje of kamer op Bonaire.
Ik ga stage lopen daar dus ik zoek iets degelijks en het moet niet te duur zijn want ik ben ook maar een student! ik zal in Bonaire zijn van begin December tot en met halverwege Juni. help help help!!!

hi

geef even aan wat je maximaal wilt betalen incl utt. Dan kan ik gericht voor je kijken en navragen

grtz Quota

Hee Quota,

Heel erg bedankt voor je reactie. Inmiddels heb ik al iets gevonden dus heb ik je hulp niet meer nodig. Maar heel erg aardig dat je wilde helpen!

Groetjes

Hoi,

Hoe heb je dit gevonden? Ik wil namelijk volgend jaar stage gaan lopen!

Alvast bedankt voor je antwoord!

Ik heb een appartement gevonden via www.bonairekeys.com. Ook heb je de site www.sunbeltbonaire.com. Op google kun je een heleboel sites vinden. In het begin kreeg ik alleen geen reacties terug maar later wel dus ik denk dat ik iets verkeerds had gedaan. Heel erg veel succes met zoeken.

Groetjes

Hoi, bevalt het je op Bonaire?
Ik ga van 19 maart-half aug. 2012 stage lopen en ben hard op zoek naar woonruimte.
Heb je misschien een tip voor me?
Groetjes,
Tanja

Dag Sammy, heb jij al woonruimte gevonden? Ik ben namelijk ook op zoek.
Ik ga van 19 maart-half augustus stage lopen.
Heb je een tip voor me?
Groetjes,
Tanja

Dag Tanja,
Je kunt mij bellen 7961933. Heb vanaf 1 maart 2 ruime studios te huur.
Emsi.

Dank voor je aanbod. Helaas. Anderhalve week geleden kreeg in onverwacht te horen dat mijn stage in het ziekenhuis in Kralendijk niet doorgaat. Ik weet sinds gisteren dat ik naar Sint Maarten ga. Nu ben ik dus op zoek naar een dak boven mijn hoofd op Sint Maarten. ik hoop dat je prettige huurders vindt. Groetjes uit ijskoud Holland.

hallo iedereen!

vanaf 1 augustus ga ik 5 maanden stage lopen op bonaire, weten jullie misschien ergens een kamer/studio voor max 500 euro per maand?
Masha danki!

Hallo allemaal,