Hard op zoek naar een appartement/studio/husje of kamer op Bonaire

Ik ben op zoek naar een appartement/studio/huisje of kamer op Bonaire.
Ik ga stage lopen daar dus ik zoek iets degelijks en het moet niet te duur zijn want ik ben ook maar een student! ik zal in Bonaire zijn van begin December tot en met halverwege Juni. help help help!!!

hi

geef even aan wat je maximaal wilt betalen incl utt. Dan kan ik gericht voor je kijken en navragen

grtz Quota

Hee Quota,

Heel erg bedankt voor je reactie. Inmiddels heb ik al iets gevonden dus heb ik je hulp niet meer nodig. Maar heel erg aardig dat je wilde helpen!

Groetjes

Hoi,

Hoe heb je dit gevonden? Ik wil namelijk volgend jaar stage gaan lopen!

Alvast bedankt voor je antwoord!

Ik heb een appartement gevonden via www.bonairekeys.com. Ook heb je de site www.sunbeltbonaire.com. Op google kun je een heleboel sites vinden. In het begin kreeg ik alleen geen reacties terug maar later wel dus ik denk dat ik iets verkeerds had gedaan. Heel erg veel succes met zoeken.

Groetjes

Hoi, bevalt het je op Bonaire?
Ik ga van 19 maart-half aug. 2012 stage lopen en ben hard op zoek naar woonruimte.
Heb je misschien een tip voor me?
Groetjes,
Tanja

Dag Sammy, heb jij al woonruimte gevonden? Ik ben namelijk ook op zoek.
Ik ga van 19 maart-half augustus stage lopen.
Heb je een tip voor me?
Groetjes,
Tanja

Dag Tanja,
Je kunt mij bellen 7961933. Heb vanaf 1 maart 2 ruime studios te huur.
Emsi.

Dank voor je aanbod. Helaas. Anderhalve week geleden kreeg in onverwacht te horen dat mijn stage in het ziekenhuis in Kralendijk niet doorgaat. Ik weet sinds gisteren dat ik naar Sint Maarten ga. Nu ben ik dus op zoek naar een dak boven mijn hoofd op Sint Maarten. ik hoop dat je prettige huurders vindt. Groetjes uit ijskoud Holland.

hallo iedereen!

vanaf 1 augustus ga ik 5 maanden stage lopen op bonaire, weten jullie misschien ergens een kamer/studio voor max 500 euro per maand?
Masha danki!

Hallo allemaal,

Samen met een studie genoot ben ik op zoek naar een woonruimte. We hebben een budget van $700 p.m. voor de periode van september tot februari. Is er iemand met tips of suggesties.

Dag Jordko,
Heb niets meer van jou vernomen. Heb je inmiddels woonruimte?
Emsi

hallo mensen,
ik ga vanaf half september voor een jaar op bonaire werken.
weet nog heel weinig van alles behalve dat ik een baan heb bij it rains fishes.
nu hoop ik beetje betaalbare woonruimte te vinden in de buurt van dat restaurant.
iemand enig idee???’
heb er ongeveer rond de 500$ voor over en hoeft niet overdreven mooi of groot te zijn!

hoop dat iemand mij kan helpen met wat leuke ideeen of tips!
groetjes sara