Kamer huren in Bonaire

Hallo allemaal!

Ik heb me zojuist aangemeld op dit forum en ik hoopte dat iemand mij kon helpen met een prangende vraag! :slight_smile:

Februari 2010 vertrek ik naar Bonaire in het kader van mijn afstudeeronderzoek. Ik zal hier dan blijven voor de duur van 3 a 4 maanden. Nu zoek ik voor deze periode een kamer, het liefst zo goedkoop mogelijk (ben maar een arme student… :)) Mijn voorkeur heeft een verblijf bij een gastgezin, maar ik weet niet of dat mogelijk is op Bonaire (kan er niks over vinden op Internet)…

Weet iemand hier meer van? Zijn er bijvoorbeeld goede bureaus/instellingen die hierin bemiddelen, of weet iemand toevallig een kamer of een gastgezin? Waar moet ik op letten?

Alvast bedankt voor alle reacties! Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

groetjes, Karin

zelfde vraag geldt ook voor mij!

Ik betwijfel of er bureau’s zijn, maar je kunt natuurlijk ook vragen op www.bonairetalk.com
Daar zijn ook een aantal locals actief.

Frans

PS: je zou natuurlijk ook gewoon kunnen vragen bij de instelling/het bedrijf waar je stage gaat lopen!

Ik ben ook op zoek voor per feb 2010 t/m juni 2010! Een huis huren met 3 of 4 slaapkamers oid is wsl goedkoper, dus misschien een optie om met meerdere studenten een huis te huren?

Dat is misschien wel een goed idee ja ! Of hebben jullie al wat gevonden? Ik nog steeds niks betaalbaars. Ik heb ook geen stagebedrijf of iets dergelijks op Bonaire zelf…

Hey allemaal

Kijk ook eens op:

www.3gekko.com

Sunbelt Realty heeft ook een aantal huisjes voor de huur geloof ik. Ik ken de website niet, maar daar is google weer goed voor:teeth:
:dag:

ik heb ook wat kunnen regelen via sunbelt !

Ook ik ben op zoek naar een betaalbare kamer op Bonaire vanaf mei t/m juli 2010. Mochten een van jullie wijzer zijn geworden, wil je het me dan laten weten?

Groet,

Max

Kamer nodig mail naar [EMAIL=“360dagenZonOpBonaire@gmail.com”]360dagenZonOpBonaire@gmail.com. Groetjes Nicole

Ik ben nu op Bonaire en vanaf heden is bij mijn dochter ook een kamer voor langere tijd te boeken. adres : casa-calexico.com. Is in Kralendijk, kaya Finlandia. Kan mij ook een berichtje sturen hoor

Ik heb per direkt te huur. (long term)
Gezellig nieuwbouw appartement te Sta.Barbara/Hato (Bonaire) in rustige omgeving. 10 minuten van de stad. Open keuken met koelkast,1 slk met airco, 1bk met douche. Volledig gemeubileerd, internet aansluiting, kabel tv en Pagabon (prepaid elektra)
Incl. alle bovengenoemde. Naf. 1200,= p/m
Cell: +59997961330.
E: [EMAIL=“kayahaarlem@gmail.com”]kayahaarlem@gmail.com

waarom zijn dit allemaal oude berichten?
www.kamertehuur.com

Ik denk dat er weinig mensen naar kijken of hierop reageren.

Ik kan natuurlijk blijven schrijven maar er is weinig reaktie.

Nu met staatkundige verandering is alles in US dollar.
Het appartement is nog steeds te huur.
grijp je kans.

Indien je binnen 14 dagen reageert is het te huur voor $ 600,- ipv $686,-
Dit geldt alleen voor serieuze geintereseerden en voor een contract van minimaal 1 jaar.

Ik ben op zeer korte termijn (eind augustus 2011) op zoek naar huisvesting op Bonaire.
Heeft iemand suggesties? Je zou me er ontzettend mee helpen.

1 like

Hoi Andrea,

Ik heb een vrijstaand huisje.
Netjes en schoon.
$375,-met t.v
Internetaansluiting aanwezig.

Mail me voor verder info of skype.

Gr Martian.
[EMAIL=“unnomberso@msn.com”]unnomberso@msn.com

Bel mij op indien je nog niets hebt gevonden … 7861933, Emsi.