Info Als je hier o.a. een auto, huis te koop / huur vraagt of aanbiedt

Hallo allemaal,

Hier kunnen jullie o.a auto’s ,huizen etc etc te koop / huur aanbieden of vragen voor op het eiland

Doe ons alleen een plezier als je wat gevonden heb of verkocht heb meld het dan even dan sluit ik het toppic en kunnen we het up to date houden hier
:slight_smile: Ajo

Groetjes,

Clint

Wie o wie heeft een goed adres om een auto te huren voor een paar dagen (3 of 4) voor een leuke prijs:cheer:

Daarnaast was ik benieuwd of een 4x4 echt nodig is? Voor de duidelijkheid het is niet om te duiken maar enkel om wat van het park te zien. We hebben begrepen dat OV nog niet rondrijd en daarom een auto echt wel aan te raden is.

Groeten,
Pepijn

@Pepijn Je hebt zeker een auto nodig als je je wilt verplaatsen over het eiland, wat zeker de moeite waard is !! Om het park in te gaan hoef je geen 4x4 te hebben maar wel een pick up. Wij huren altijd hier : Caribe Carrental

For the best deals on the island
www.caribebonaire.com

For Reservation Mail us @ info@caribebonaire.com
or Call us @ (599) 717-6711

En zeggen dat je via de moeder van Audrey komt dan komt het allemaal goed !
Succes en een fijne tijd op Bonaire

Hallo allemaal, >>>

Ik heb per direct een mooi gezellig huis te huur met 3 sl.k.
Minimaal 1 jaar.
Een grote woonporch met bankstel en eetset.
Gedeeltelijk gemeubileerd, er is een ruime koelkast maar de grote elektr app ontbereken op toaster en zo na , die wel.
Bij een 3 jaar contract kan ik voor een wasmachine zorgen.:was:
Kan trouwens ook ongemeubileerd.
Volgroeide tuin, dripsysteem.
Mooi uitzicht op de bergen en een piepklein stukje op zee. :vak02:
Liefst verhuur ik aan een koppel of minimaal met 1 een al ouder kind.
Geen huisdieren.
Zwembad vlakbij.
:zon02:
Huurprijs $1300,- per mnd.

[EMAIL=“unnomberso@msn.com”]unnomberso@msn.com

Vrijstaande woning met grote porch en ruime tuin in rustige buurt op Bonaire tijdelijk te huur aangeboden
Aanvaarding en prijs in overleg
E mail. j.postmes@hotmail.com

kom ik aan met vier kinderen…!!!

Mogen er zeker niet in, haha

Wie o wie heeft er een auto te huur tegen een normale prijs voor mijn dochter die nu op Bonaire werkt tot 10 september 2012 , zij werken bij karels en moeten om thuis te komen een eind fietsen en schijnen in een onveilige buurt te wonen ,aangezien ze ook snachts moeten werken en dan naar huis moeten fietsen vind ik het doodeng (als moeder in nederland) ze worden aangevallen op de fiets snachts door loslopende honden…graag reacties op eleopalm@hotmail.com

Indien iemand daar een auto te huur heeft voor mijn dochter zal ik vanuit nederland de betalingen verrichtten zodat u er zeker van bent dat het betaald word

Ik zoek een huis voor langere periode per 1 november 2012. Wie o wie kan mij helpen?
Ik woon al op Bonaire, dus dat is al wat makkelijker.
Prijsklasse: ca. $600,-, voor 1 persoon, ongemeubileerd.

Groetjes,

Kaj

Halo Kay,

Wij zijn bezig een app te bouwen het is bijna klaar.
Het heeft Kamer/Keuken. 1 slk met inbouwkasten, een ruime badkr met inbouwkasten.
Ongemeubileerd of semi.
Ruime porch overdekt,
Oprijlaan met groot hek.
Rustige buurt.Geen huisdieren.
Vanaf $650 excl. 2mnd borg.

Mob 7859439

Gr Martian

Hallo Martian,

Wanneer is het appartement bewoonbaar?
In welke rustige buurt ligt het?

Groet,

Kaj

Hallo Clint, kun je forumpost 4 er af halen. Bedankt Martian.

Hi Kaj, We streven naar eind van de maand maar hier kun je het nooit met zekerheid zeggen.
Hangt ook een beetje af hoelang de timmerman er over doet.
Het ligt in Terra Kora maar enigzinds aan de rand ,5min naar playa en winkels vlakbij.

Hi Kaj, Het streven is eind van de mnd. maar dan moet de timmerman ook klaar zijn en de WEB ook meewerken.
Zoals het hier gaat is het niet zo precies te zeggen maar we doen ons best.
Het ligt enigzinds aan de rand van Terra Kora. 5 min van Playa en winkels dichtbij.

Hi Kaj, de reaktie staat meer naar beneden ging denk iets niet goed. Gr.

Super bedankt voor de reaktie, zo snel!
Ik ga het bekijken en je hoort van me.

Groet,’

Kaj

Als je het niet kan vinden of vragen hebt dan bel je me maar 7859439 bon wiekend

Zal ik zeker doen!

Bon wiekend

hoi hoi

Tis van een poos terug zag ik maar heb je nog wat te huur

groetjes Elly

Te huur: studio in lokale woonwijk. Met gebruik van zwembad. Vanaf 5 mei tot 9 juni vrij. Tevens vanaf half juli voor maximaal 6 maanden. Kijk op www.kasbonaire.com.

Te koop: Scooter Peugeot Ludix One. In goede staat, steeds in onderhoud geweest bij scooterzaak. Nieuwe achterband (binnen en buiten), nieuw bagagerekje, inclusief zware ketting met slot en nieuwe kentekenplaat (wegenbelasting tot eind 2013 betaald). Prijs: 1000 USD.

Hallo, onze ruime woning komt weer vrij in Juli. Wij zullen het weer voor lange termijn verhuur aanbieden. Zeer geschikt voor emigranten of mensen die komen wonen en werken op Bonaire. De woning ligt gelegen op gezellig woonresort. Tevens is de woning van alle gemakken voorzien. U kunt ons mailen voor meer informatie. tfrissen@xs4all.nl