huren van campingspullen

Zuid-West Amerika.

Reizen is een van mijn hobbys en ook zo deze keer ben ik aan het plannen om medio september 2012 een trip te maken door West-Amerika. Aanvang van de trip Las Vegas en dan via de Nationale parken Zion, Bryce, Capitol Reef, Arches, Monument Valley, Grand Canyon, Lake Mead, Death Valley, Yosemite en via een gedeelte van de N1(Highway 1) te eindigen in San Francisco. Een van de opties is het huren van campingspullen bij Western Wanderer of bij Rei.
Is iemand bekend met deze bedrijven en heeft iemand ervaring met een van deze verhuurbedrijven.

Henk
www.zitterdonline.nl

Geen ervaring met huren, maar ik weet wel dat veel mensen de spullen daar aanschaffen. Volgens mij ben je dan goedkoper uit dan huren. Kijk bijvoorbeeld bij de Walmart

Hallo Marenko

Bedankt voor de snelle reactie.
Gauw even op de site van walmart gekeken en inderdaad zijn de prijzen gunstig.
Hier kan ik wat mee en komt mijn planning voor de reis dichterbij.

Start wordt waarschijnlijk Las Vegas 6 September.
Dan rijden via de Nationale Parken om uiteindelijk te eindigen in San Francisco.
Ik wil zoveel mogelijk flexibel rijden, (zie routeplanning mijn site) en alleen de volgende overnachtingen vastleggen: Zion NP, Grand Canyon NP en Yosemite NP. Hierdoor krijg ik speling om mijn geplande route, als het nodig is, ter plekke te wijzigen. Voor mij is het de natuur en de hikings in de parken waar ik voor ga. Op het forum, welke ik geruime tijd volgt, zie ik constant vernieuwde informatie waarvoor ik dankbaar gebruik van maakt.

Mijn Dank
Henk
www.zitterdonline.nl

Hi Henk
Je e-mail adres op een forum zetten is niet verstandig. Subject to spamming.
Je gaat een mooie reis maken. Je verblijf in Moab is echter kort en van Moab naar Mesa Verde en dan naar Monument Valley is geen dagtrip. Mesa Verde is groot en neemt nogal wat tijd voor een bezoek. Je mist ook Page (Antelope Canyons, Glen Canyon Dam, Co riverraft, Horseshoebend etc etc.) 2 dagen in GC is lang na een dergelijke trip. Velen blijven slechts 1 nacht of hoogstens 2. Ik zou GC korter doen en Moab langer of een nacht toevoegen aan Mesa Verde NP. Als je dat doet kan je van Mesa Verde via een omweg (National Bridges, Moki Dugway, Gooseneck SP) naar Monument Valley en dan de volgende dag naar Page.
Yeehaw

Ha die yeehaw

Iedere suggestie is welkom. Waarschijnlijk kom ik net als mijn andere reizen weer tijd tekort en zal toch uiteindelijk keuzes moeten maken. Daarom de flexibiliteit die ik inbouw om uiteindelijk toch op mijn eindbestemming aan te komen. Het te lang blijven hangen op een plek is iets wat mij eigen is. (bewonderen van de omgeving) Ik zal jouw inbreng meenemen in mijn planning voor mijn reis. Wat spam betreft: Je hebt 100% gelijk. Tot nu toe, laat mijn security, [F-Secure](http://www.f-secure.com/nl/web/home_nl/home), geen noemenswaardige spam door. De spam die doorkomt is de door mij zelf opgevraagde gegevens bij bedrijven en instellingen, waarbij je uiteraard een mail adres dient op te geven. Dit gebeurt en als ik wil blokkeer ik dit voor de volgende advertenties. Hierna ontvang ik geen spam meer van het bedrijf. Het ligt meestal ook aan de eigen beveiliging en instelling bij de browser. Ik gebruik Firefox en mail account Thunderbird. Deze kan je zodanig instellen dat spam, naast de door mij gebruikte security die spam blokkert, ook bij thunderbird wordt geblokkeerd.
Wat ik wel vermeld is mijn website, waarop inderdaad een link naar mijn e-mail adres staat. Het gaat veelal ook om de reactie`s van mijn reisverslagen.

yeehaw, bedankt voor de suggesties, ik zal jouw routevoorstel meenemen in de planning.
Henk