Zelf heb ik deze reis afgelopen zomer gemaakt(2010) Samen met mijn ouders en mijn zusje hebben we een 22 daagse rondreis gemaakt. De eerst 3 dagen in New York en de rest aan de westkust van Amerika. Ik ben zelf na deze reis verliefd geworden op de west kust van Amerika en wil hier graag iedereen mee helpen die ook zo’n reis wil maken.
Ik ben vorig jaar ook begonnen met een study engels in Londen, maar na 6 maandjes in Londen wilden ik terug naar de plaats waar ik verliefd op ben geworden en dat is Santa Barbara. Op het moment studeer ik ook in Santa Barbara en wil daarom iedereen graag helpen om een rondreis te maken.(foto’s en een filmpje(15 min) ook beschikbaar voor de gene die hier geïnteresseerd zijn.
Mijn reis verloop was van 3 dagen New york naar LA, vanuit daar een dagje naar Santa Barbara om de drukte van New york van je af te gooien en daarna doorgereisd naar San Francisco, Yosemite, Sequoia, Death valley, Las vegas, Bryce en zion, lakepowl,Grand canyon via Laughlin naar LA.
De trip was perfect, niet te druk en op goede momenten even tijd om bij te komen! Dit is/was een reis om nooit te vergeten!
Ik help iedereen graag die vragen of suggesties heeft!
mvg Wouter Smits[EMAIL=“wouter.smiddie@gmail.com”]