Hulp nodig bij ziektekostenverzekering!

Beste lezers

Kan iemand mij helpen, ik ga verhuizen en werken in Curacao. Ik schijn via mijn werkgever verzekerd te zijn bij het SVB.

Kan iemand mij vertellen wat er onder deze dekking valt? Ben ik ook verzekerd bij een tussentijds bezoek in Nederland? Dien ik bij extra bij te verzekeren?

Ik vertrek op 24 aug naar Curacao en ben per deze datum uitgeschreven bij de gemeente en agis zorgverzekeraar. Vanaf 1 sept ben ik via mijn werkgever verzekerd? Deze tussenliggende dgn ben ik nog niet verzekerd. Hoe en wat moet ik doen? Ik hoorde ook iets van een Globe Trotter verzekering, echter deze komt neer op +/- € 45,00 p.m., als je in Antilliaanse guldens verdiend is dit vrij hoog.

Wie oh wie kan mij hiermee helpen? Please de tijd dringt…

Groetjes
Esther

Ik zou als ik jou dan was een goede reisverzekering nemen of toch de Globe Trotter verzekering. En ja dan betaal je wel even veel voor 1 maand, maar dan weet je zeker dat je goed verzekerd bent en als er dan wat gebeurd dan weet je zeker dat de kosten niet enorm de pan uit stijgen;)

En wat de dekking is voor SVB zou je vast wel op hun site kunnen vinden! Vraag je nieuwe werkgever naar welke verzekering die heeft gedaan en bekijk dan wat die denkt. En over tussentijdse bezoeken in Nederland ben ik zeer kort: Neem altijd een reisverzekering, want dan ben je zeker dat de grootste kosten gedekt zijn!:smiley:

http://stageopcuracao.hyves.net