Hulp gezocht!

Dag allemaal!
Voor ons profielwerkstuk proberen wij een gehandicaptentehuis in Kenia financieel onafhankelijk te maken. Zouden mensen die in Kenia zijn geweest onze enquête willen invullen? Het zou ons erg helpen!
Vriendelijke groet,
Hanna en Sander

Tuurlijk!!

Ben pas 2 keer geweest maar heb wel dagelijks contact met de mensen in Kenia.

www.faharifoundation.com

Super bedankt, je helpt ons er ontzettend mee!

wordt vanavond of morgen ok?

Groetjes Lae-titia

helemaal top!

In de praktijk zal het moeilijk blijken om dezelfde groep mensen commerciele activiteiten te laten runnen met als doel sociale projecten financieel onafhankelijk te maken … maar, niet onmogelijk … Leuke enquête in ieder geval, ik ga 'm invullen :slight_smile:

fijn, dankje! We hebben zelf ook al gemerkt dat het erg moeilijk is, maar we proberen te doen wat we kunnen! :wink:

done

Sommige vragen zijn wel wat raar en er loopt iets fout bij , eeeh, kweet het numme r niet meer maar je zou iets moeten invullen en er komt geen invulvaak.

ALz je meer wil weten stuur maar een pm.

.

Ingevuld!
Volgens mij was het vraag 12 waar je wat moest invullen.
Ik dacht al dat het aan mijn computer lag maar gelukkig niet.

ik had 1 probleem ,heb zomaar wat aangeklikt , Mombasa in welke provincie is dat ? Ik zal mijn leraar aardrijkskunde is wat “toeken” geven , die heeft mij dat nooit geleerd.:mad:

Waarom de vraag niet veranderen in :In welke stad (of gebied ) ben je geweest ,ipv in welke provincie

Ha ha ik had hetzelfde probleem met diani en mtwapa…
Gelukkig ben ik niet de enige!

Hier nog 1. Ik ben zelfs, ja ja Mwende, gaan googelen voor de provincies. Ik heb dat ook als antwoord bij de laatste vraag gedaan (gebieden ipv provincies). Ben blij om te lezen dat ik dus niet de enige ben, pfew.

De provincies staan in Swahili, de Engelse vertaling erbij :slight_smile:

Nyanza = Nyanza
Pwani = Coast
Kaskazini-Mashariki = North Eastern
Nairobi = Nairobi
Magharibi = Western
Mashariki = Eastern
Kati = Central
Bonde La Ufa = Rift Valley

http://kenyafriendshipsociety.com/images/en/ke/img_pro_land_map.jpg

2 likes

Done!