Hulp gevraagd

Hallo allemaal,

Ik ben net nieuw op dit forum dus weet even niet waar ik moet zijn voor mijn vraag.
Ik ben in Turkije geweest en te laat het land verlaten heb een boete betaald van 436,50 liera hiermee was alles in orde zeiden ze tegen mij de waarheid was echter anders ik ben zaterdag naar Turkije gevlogen en kwam het land niet in omdat ik 3 maanden het land uit moet zijn .
Heeft iemand ervaring hiermee en tips wat ik hieraan kan doen ?
Want wil zo snel mogelijk terug naar Turkije …

Alvast bedank groetjes Anneke

Hoi Anneke,

Welkom op het forum!

De helpdesk is alleen bedoeld voor vragen over de werking van de website en het forum. Ik heb je vraag dan ook naar het Turkijeforum verplaatst. Bovendien hangen daar veel meer experts over dit soort onderwerpen rond. :wink:

Succes met je kwestie!
Jurjen

Dank je , voor je bericht .

Groetjes Anneke

Hallo Anneke…
Ik heb 2 linken voor je

Een die over de visa gaat(ook over de nieuwe visa)

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=96548

en 1 die gaat over het verblijven in Turkije, en de concequenties van te lang blijven zonder verlengen…

In de laatste staat dat als je je visa niet hebt verlengt, en je een boete krijgt, je je volgende visa bij de ambassade moet aanvragen, en dat je ‘verbannen’ kan worden tot wel 6 maanden…

Hopelijk is dit het antwoord
Ik heb het nooit bij de hand gehad gelukkig…

Succes

Dank jewel ,

Ik was idd telaat het land uit …
Ik ben vanmorgen naar Rotterdam geweest en heb kopiën gemaakt , heb € 76,- betaald ze sturen alles op naar Turkije met het verzoek voor een nieuw visum en dat ze het verbod opheven .
Ik heb er een persoonlijke brief bij gedaan en nu maar duimen dat het goed komt en dat ik snel terug kan >>>.

Groetjes Anneke

Ze hebben de aanvraag doorgestuurd naar Turkije ben nu aan het wachten op antwoord geen idee hoelang het gaat duren.
Thanks voor de tip …
Groetjes Anneke